تصویربرداری فیلم نیمه بلند «قاب رفاقت» به کارگردانی مهرداد عزیزی پارسا به پایان رسید.

به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم نیمه بلند «قاب رفاقت» به تهیه‌کنندگی فاطمه باقری و به کارگردانی مهرداد عزیزی پارسا با اتمام تصویربرداری و تدوین، به مراحل پایانی نزدیک می شود.

«قاب رفاقت» روایتی از زندگی یک پسر (دهه نودی) به نام امین است که علاقه بسیاری به عکاسی دارد اما به اصرار پدرش به شغل مدلینگ مشغول شده است. همین موضوع چالش‌هایی را برای او ایجاد می‌کند.

مبین رستگار، اسدلله دوستی، عمار رسولی، ویدا ماهر، امیر ملک احمدی، سامی علیخانی، سیدامیرعلی صدیقی، مهنا جابرها و کبری برمایون (مادر شهید جاوید الاثر اکبر برمایون) از جمله بازیگرانی هستند که در این اثر به ایفای نقش پرداختند.

از دیگر عوامل این اثر می‌توان به نویسنده: لیلا روغن‌گیر، تصویربرداران: اصغر نوروزی، فرزین اصغری و احمد قربانپور، صدابردار: علی لشگری و محمد قربانیان، مدیر تولید: علیرضا بهرامی، تدوین: مهرداد عزیزی پارسا، اصلاح رنگ و نور: سید امیررضا عرشی‌ها، جانشین تولید: سید کمال فلاح امینی، مدیر تدارکات: زهرا نصیری، منشی صحنه: آسیه مهدی آبادی، طراح چهره پردازی: حسین حسن‌پور، طراح صحنه و لباس: مریم کریمی، مجری طرح موسسه خورشید مهد نورا، دستیار تصویر: سجاد قلی‌پور و علیرضا کلهر، عکاس: حمید رضا برزگر و سجاد قلی‌پور، تهیه شده در سیمای مرکز قروین اشاره کرد.