کارگردان مشهور کره‌ای که ۲ شب پیش با دریافت جایزه کن یک موفقیت دیگر در کارنامه‌اش ثبت کرد از پروژه‌های آینده‌اش گفت.

به نقل از ایندی وایر، پارک چان-ووک پس از دریافت جایزه جشنواره فیلم کن ۲۰۲۲ قصد دارد با سرعت بیشتری به خلق فیلم‌هایش ادامه دهد.

وی که یکی از برندگان هفتاد و پنجمین دوره جشنواره کن بود و با دریافت جایزه بهترین کارگردان برای فیلم «تصمیم به رفتن» با دست پر از جشنواره بیرون آمد، به هوادرانش در سراسر جهان نشان داد که قصد کوتاه آمدن ندارد و با سرعت بیشتری به تولید پروژه‌های بعدی‌اش می‌پردازد.

بازگشت این کارگردان با تلویزیون خواهد بود و وی با همکاری با A۲۴ و اچ‌بی‌او با اقتباس از رمانی به نام «همدل» پروژه بعدی خود را می‌سازد. این رمان نوشته ویت تان نگوین است.

ووک در مصاحبه با ددلاین همچنین تاکید کرد که در حال تأمین بودجه برای چند پروژه جدید است که یک وسترن و یک فیلم علمی تخیلی که خود وی فیلمنامه‌اش را نوشته از جمله آنهاست. علاوه بر همه اینها او قصد دارد «تبر» کوستا گاوراس فیلم ترسناک فرانسوی سال ۲۰۰۵ را دوباره بسازد. این فیلم درباره مردی است که از سر ناچاری به یک قاتل زنجیره‌ای بدل می‌شود. وی گفت فیلمنامه‌اش را خودش نوشته و برخی از جزئیات کلیدی داستان را هم شرح داد.

پارک گفت هیچیک از فیلمنامه‌هایش را اکنون در دست ندارد چون هر یک از آنها در دست افرادی است که می‌توانند سرمایه‌گذار فیلم بعدی وی باشند.

این کارگردان ۵۸ ساله کره‌ای از سال ۱۹۹۲ تاکنون در سینما فعال است و برای سه‌گانه انتقامش شهرت جهانی دارد. «اولدبوی» دومین فیلم از این سه‌گانه، جایزه بزرگ جشنواره فیلم کن سال ۲۰۰۴ را از آنِ خود کرد و فیلم دیگرش «کنیز» موفق به دریافت جایزه بفتا بهترین فیلم غیرانگلیسی‌زبان و نامزد دریافت نخل طلای جشنواره کن ۲۰۱۶ شد.