در مرحله اولیه، گفته می‌شود که این شرکت در حال کار روی سوپرشارژ کردن سیری با قابلیت‌های هوش مصنوعی مولد است.

اپل به زودی به لیست در حال گسترش شرکت های فناوری که فناوری هوش مصنوعی مولد را در مجموعه خود گنجانده اند، خواهد پیوست. طبق آخرین گزارش بلومبرگ، کوپرتینو در حال حاضر در حال توسعه طیف وسیعی از ویژگی های مرتبط با هوش مصنوعی برای آیفون، مک و سایر سرویس های مختلف است.

این گزارش نشان می‌دهد که اپل مدتی است که روی هوش مصنوعی مولد کار می‌کند، که به نام Apple GPT یک مدل زبان بزرگ (LLM) نامیده می‌شود و تحت رهبری سه معاون ارشد – جان جیاناندریا، کریگ فدریگی، در حال توسعه است. و ادی کیو

جدید در Power On: اپل کار هوش مصنوعی مولد را با برنامه‌ای افزایش می‌دهد تا این فناوری را به سمت چندین محصول و خدمات سوق دهد. این شرکت در حال کار بر روی ویژگی‌های بهبود یافته Siri و LLM در Messages، Pages، Keynote، Apple Music، Xcode و موارد دیگر است. https://t.co/3xwhck5JBs

گفته می‌شود که در مرحله اولیه، این شرکت در حال کار بر روی سوپرشارژ کردن سیری با قابلیت‌های هوش مصنوعی مولد است که انتظار می‌رود تا سال آینده راه اندازی شود. نسخه بعدی سیستم عامل آیفون – iOS 18 – همچنین انتظار می رود چندین قابلیت هوش مصنوعی مولد را به دست آورد و این شرکت همچنین در حال بررسی راه هایی برای گنجاندن هوش مصنوعی در برنامه توسعه دهنده Xcode خود است.

سایر برنامه‌های شخص اول مانند Apple Music نیز ممکن است قابلیت‌های هوش مصنوعی، از جمله لیست‌های پخش خودکار تولید شده، مشابه آنچه Spotify ارائه می‌دهد، به دست آورند. حتی برنامه‌هایی مانند Pages و Keynote نیز گفته می‌شود که تغییرات عمده‌ای در هوش مصنوعی دریافت می‌کنند.

اپل همچنین در حال بررسی راه‌هایی برای پیاده‌سازی هوش مصنوعی مولد است، از جمله ارائه یک تجربه کامل روی دستگاه، راه‌اندازی مبتنی بر ابر یا ترکیبی از هر دو. در حالی که هوش مصنوعی روی دستگاه ممکن است به حفظ حریم خصوصی کاربر کمک کند، یک پیاده‌سازی مبتنی بر ابر باید به اپل کمک کند تا تجربیات هوش مصنوعی قوی‌تری ارائه دهد.