زخم کاری جمشید سابتی مجموعهٔ نمایشی به کارگردانی محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت کشیان، محصول سال ۱۴۰۰ است که به صورت اختصاصی در شبکهٔ نمایش خانگی پخش می‌شود. این سریال از جمعه ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ پخش و سایر قسمت‌های آن، جمعه هر هفته ساعت ۸ صبح ادامه می‌یابد.

محمدحسین مهدویان با ساخت فیلم هایی چون ایستاده در غبار، ماجرای نیمروز 1 و 2 و سپس لاتاری و درخت گردو جایگاهش را در بین مخاطبان خیلی زود تثبیت کرد. اکثر کارهای او در فهرست فیلم های پرفروش سینمایی قرار گرفته اند حالا باید دید آیا او در سریال سازی شبکه خانگی نیز موفق می شود یا نه.

در خلاصه داستان سریال آمده است که : من عاشق زمستونای این جام. قشنگ نیست؟ – قشنگه ولی سختی داره. پنج هزار کیلومتر پرواز می‌کنن فقط برای اینکه زنده بمونن. اولش خیلی ترسناکه ولی تهش خونه‌شونو پیدا می‌کنن. – اگه به تهش برسن. – بلد باشن می‌رسن.

معرفی سریال زخم کاری

به گزارش خبرگزاری ایسنا، سریال دیگری که چند هفته پس از زخم کاری پخش خودش را شروع می کند قبله عالم نام دارد قبله عالم به کارگردانی حامد محمدی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این سریال حامد کمیلی و غیره به هنرمندی پرداخته‌اند. در این متن قصد داریم تا هر چه از این دو سریال بدست ما رسیده را منتشر کنیم.

شاید خواندید : پخش سریال دراکولا

نوع سریال کاملاً اجتماعی و خانوادگی است ، به دلیل تعداد زیاد بازیگران زن و کمبود بازیگر مشهور ، این نشان می دهد که مهدویان قصد دارد از بازیگران با استعدادی استفاده کند. ما اخیراً این مورد را در سریال قورباغه دیدیم ، و بدون اینکه کیفیت آن را کاهش می دهد. ، اما در معرفی بازیگران جدید نقش بسیار فعالی داشت. حالا با پخش چندین قسمت از سریال ، باید تأثیر آن را در سریال بررسی کنم. بازیگران سریال جواد عزتی ، رعنا آزادی ور ، هانیه توسلی ، سعید چنگیزیان ، الهه حصاری ، عباس جمشیدی فر ، مهدی زمین پرداز ، امیر حسین هاشمی ، کاظم هژیر آزاد ، منوچهر علیپور ، مه لقا باقری ، سعید چنگیزا ، مه لقا باقری هستند.

میتوانید سریال زخم کاری را از هکس دانلود ، دریافت و تماشا کنید : دانلود سریال زخم کاری

در خلاصه این سریال آمده است: سریال یک سریال سیاه و التهابی است ، داستان پر از فراز و نشیب است. سریال زخم کاری ساخته محمدحسین مهدویان است ، این کارگردان زمانی به دلیل تولید داستان دوگانه نیمروزی اول و دو از شهرت بالایی در بین هنردوستان برخوردار بود. مهدویان اولین تجربه خود را از نمایش یک فیلم در بستر آنلاین یا به عبارتی شبکه نمایش خانگی از طریق یک مجموعه تولیدی ضبط کرد.