سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره؟ نخستین اثر سروش صحت در شبکه نمایش خانگی است. سروش صحت فیلم‌نامه این سریال را به همراه ایمان صفایی نوشته است و تهیه‌کنندگی آن برعهده محمدرضا تخت‌کشیان است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره؟ علی مصفا، قدرت الله ایزدی، کاظم سیاحی، آناهیتا افشار، مجید یوسفی، گیلدا ویشکی، وحید آقاپور، بهار کاتوزی، محمد نادری، بیژن بنفشه خواه، اردشیر کاظمی، عین الله دریایی، احسان منصوری، حسن نوری، رسول اکبریان، فهیمه امن زاده، مریم ماهور، شکیلا سماواتی، علیرضا ناصحی، حمیدرضا فشمی، مریم گودرزی، امیررضا پیرهادی، سامیار مکنت جو و راحیل فلاح فر به هنرمندی پرداخته‌اند.

بازیگران سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره و معرفی نقش آنها

  • گیلدا ویشکی در نقش آزیتا
  • مجید یوسفی در نقش نیما
  • کاظم سیاحی در نقش شهرام پسر عموی آزیتا و نیما
  • قدرت‌الله ایزدی در نقش عمو جلال
  • آناهیتا افشار در نقش گلی
  • علی مصفا در نقش شاهین برادر شهرام و پسر عموی آزیتا و نیما
  • بهار کاتوزی در نقش مرجان دوست و همکار گلی
  • وحید آقاپور در نقش بهرام دایی گلی
  • محمد نادری در نقش رسولی رئیس نیما
  • اردشیر کاظمی در نقش پدربزرگ نیما، آزیتا، شهرام و شاهین
  • عین‌الله دریایی در نقش آقای رزاقی دوست بابابزرگ
  • احسان منصوری در نقش کاظم همکار نیما

بیوگرافی علی مصفا

علی مصفا، بازیگر، کارگردان و تهیه کننده ایرانی است. او در سال ۱۳۴۵ در تهران متولد شد. وی فرزند مظاهر مصفا و امیربانو کریمی، همسر لیلا حاتمی (بازیگر سینما) و برادرزاده حسینعلی خان نکیسا موسیقیدان و خواننده است. مصفا فارغ التحصیل رشته عمران از دانشکدهٔ فنّی دانشگاه تهران در سال ۱۳۷۴ است. او دو فیلم بلندش را با نام های سیمای زنی در دوردست و پله اخر را با حضور لیلا حاتمی کارگردانی کرد.

در سال ۱۳۹۱ عضو هیئت داوران جشنواره اوسیان سینه فن هند بود. امید 1370، همه دختران من 1373، برج مینو 1374، اصحاب كهف 1376، میكس 1378، جایی دیگر 1381، پری 1373، لیلا 1375، داستانهای جزیره 1377، پارتی 1379، چه كسی امیر را كشت 1384، دوزخ، برزخ، بهشت 1387، آسمان محبوب 1388، چیزهایی كه نمی دانی 1390، جهان با من برقص، روزهای نارنجی، سریال های کیف انگلیسی، پریدخت و مجموعه نمایش خانگی میدان سرخ از آثاری هستند که مصفا در آن ها حضور داشته است.

بیوگرافی کاظم سیاحی

کاظم سیاحی صداپیشه، عروسک گردان، بازیگر و کارگردان تئاتر ایرانی است. فارغ التحصیل بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران است. سیاحی صداپیشهٔ شخصیت جیگر در مجموعه تلویزیونی کلاه قرمزی است، همچنین در فیلم سینمایی شهر موش های ۲ صداپیشگی دو شخصیت را برعهده داشته است. اولین حضور او به عنوان بازیگر در سریال های بدون شرح و کوچهٔ اقاقیا بود. با نقش آفرینی در سریال لیسانسه ها و فوق لیسانسه ها بیشتر شناخته شد. نقش آفرینی در طبقه هساث، اروند، جهان با من برقص، مجوز خروج، سریال های شرایط خاص، یادداشت های یک زن خانه دار، میدان سرخ و کرگدن (نمایش خانگی) از دیگر کارهای او هستند.

بیوگرافی قدرت الله ایزدی

قدرت الله ایزدی معروف به آقا رشید متولد گز، کمدی و هنرپیشه اهل ایران است او در سال ۱۳۵۸ به عنوان دبیر و آموزگار در وزارت آموزش و پرورش استخدام شد و مدتی هم ناظم بوده است. وی در سال ۱۳۶۴ از طریق صدا و سیما وارد دنیای بازیگری شد و در سال ۱۳۷۵ اولین تئاتر خود را به روی صحنه برد. ایزدی در کنار فعالیت هنری به شغل معلمی نیز ادامه داده است. از جمله فیلم های او می توان به کارآگاه رشید، رشید فراری، الم شنگه، بازگشت لوک خوش شانس، رشید حرفه ایی و سریال شمعدونی اشاره نمود.

بیوگرافی آناهیتا افشار

آناهیتا افشار متولد 1365 بازیگر ایرانی است. از جمله همکاری های هنری او بازی در فیلم های برف روی کاج ها از پیمان معادی و زندگی با چشمان بسته رسول صدر عاملی است.ویلایی ها، یک کیلو و بیست و یک گرم و ایستگاه اتمسفر از دیگر فیلم هایی هستند که افشار در آن ها حضور داشته است.

 

بیوگرافی سروش صحت کارگردان سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره؟

سروش صحت نائینی متولد ۸ آذر سال ۱۳۴۴ در اصفهان کارگردان،‌ بازیگر و نویسنده است. او با مجموعه «جنگ ۷۷» مهران مدیری در سال ۱۳۷۷ پا به عرصه هنر گذاشت و به شهرت رسید و هم‌زمان در همان برنامه نویسندگی را در کنار بازیگری تجربه کرد. وی بازی در سینما را در سال ۱۳۷۸ با فیلم «شراره» به کارگردانی سیامک شایقی آغاز کرد. وی در سال ۱۳۹۸ برنده سیمرغ سیمین بهترین کارگردانی برای فیلم «جهان با من برقص» در سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شد.

داستان سریال نمایش خانگی مگه تموم عمر چندتا بهاره؟

«مگه تموم عمر چندتا بهاره» درباره خانواده ربانی است که با ورود ناخواسته یک مار، پیداشدن یک نسخه خطی نفیس و یک حفره اسرارآمیز دچار تحولاتی می‌شود …

زمان و پخش سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره؟

این سریال از ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ هر پنجشنبه ساعت ۸ صبح در سایت هکس دانلود پخش میشود.