سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی

حسن فتحی قصد دارد به زودی سریال “جیران” را برای شبکه نمایش خانگی آغاز کند. “جیران” دومین سریال حسن فتحی برای شبکه نمایش خانگی خواهد بود.

در حال حاضر بازیگران اصلی این سریال انتخاب شده اند و قرار است پریناز ایزدیار ، بهرام رادان ، بابک حمیدیان و شبنم مقدمی در آن بازی بازی کنند. این سریال درباره زندگی ناصرالدین شاه قاجار است و به وقایع پس از درگذشت امیرکبیر می پردازد. آخرین اطلاعات در مورد این سری را بخوانید.

حسن فتحی دست خود را در ترکیب جالب بازیگران این سریال قرار داده است. پیش از این اعلام شده بود که پریناز ایزدیار قصد دارد نقش جیران را بازی کند.

حال با توجه به اطلاعات جدیدی که ما دریافت کرده ایم ، مشخص شده است که فتحی بهرام رادان را برای نقش ناصرالدین شاه انتخاب کرده است و نقش مهدالیا (مادر ناصرالدین شاه) را به شبنم مقدمی واگذار کرده است. بابک حمیدیان نیز قرار است در دادگاه ناصرالدین شاه نقش ملیجک را بازی کند.

 

اسماعیل عفیفه تهیه کننده سریال “جیران” به کارگردانی حسن فتحی درباره دلیل تأخیر در تولید این پروژه گفت: “ما سال گذشته مجوز ساخت سریال را گرفتیم و حتی با بازیگران نیز قرارداد بستیم. . تولید این سریال به تأخیر افتاد .وی ادامه داد: “کرونا دلیل دیگری بود که روند تولید را حدود 2 ماه به تأخیر انداخت. با این حال ، ما اکنون در حال تولید سریال هستیم تا بتوانیم به زودی کار را شروع کنیم. “شباهت فضای داستان این سریال با دو پروژه دیگر شبکه تئاتر خانگی و اینکه چرا بعضی اوقات چندین کارگردان به همان موضوع می روند در عین حال ، وی گفت: “تاریخ منبع الهام بخش برای همه است و چندین فیلم و سریال درباره ناصرالدین شاه ساخته شده است” طبیعتاً هرچه افراد بیشتر به این مدیوم ها بروند و این فضا توسعه یابد ، بستر تولید گسترده تر می شود و این یک چیز خوب است. ”
سریال “جیران” به نویسندگی احسان جوانمرد که پیش از این فیلمنامه “بانوی عمارت” را نوشته بود به کارگردانی حسن فتحی است. انتخاب شد.

در حالی که حسن فتحی در ترکیه در حال آماده سازی برای ساخت فیلم جدید خود در مورد مولانا و شمس به نام “مست از عشق” است ، عوامل سریال این کارگردان از رونمایی از آرم آن برای رسانه ها خبر داده اند؛ یک سریال تاریخی با عنوان “جیران”.

برای دانلود سریال جیران به سایت هکس دانلود مراجعه کنید.

با شروع پیش تولید این سریال و فعالیتهای تبلیغاتی سریال تاریخی “جیران” ، از آخرین اثر حسن فتحی ، آرم این سریال رونمایی شد.

فیلمنامه این مجموعه تاریخی توسط احسان جوانمرد و حسن فتحی نوشته شده است و به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه انجام خواهد شد.

تولید ، تولید و انتخاب مکانهای “جیران” در تهران آغاز شده است و عوامل و بازیگران این سریال به زودی معرفی می شوند. همچنین لوگوی سریال “جیران” توسط مهدی میرباقری طراحی و اجرا شده است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: “زانهر که سبک و روش خود را گم کرده است ، و مجاز و حقیقت با هم مخلوط شده اند. سهم دهقان کابوس است و سهم پادشاه طاووس طاغوت. . کجای نقشه کریم خان برای بازپس گیری تاج سلطنتی از ما مردم نادان؟ کجاست شمشیر نادر برای انتقام ما از خرابکاران؟ این کشور در آشفتگی است و امیرکبیر در گور خوابیده است. جنگ: انسان به قبله جهان پناه می برد قلعه ای می خواهد پناهگاه آن باشد هیچ قلعه محکمی برای انسان وجود ندارد از عشق. بگذار همه جا فریاد بزنند: ای مردم! دیروز ، در نزدیکی تاجریش ، پادشاه شما سقوط کرد عاشق… ”

bit.ly

gg.gg

tinyurl.com