معرفی سریال قورباغه

سریال قورباغه که خبر ساخت آن اخیرا منتشر شده است احتمالا در ژانر کمدی و اجتماعی خواهد بود.نکته جالب توجه این است که این سریال که برخی رسانه ها به ته مایه کمدی آن اشاره داشته اند با بازی نوید محمدزاده به عنوان نقش اصلی آماده می شود در حالی که نوید محمدزاده کمتر در نقش های کمدی دیده شده است.

شما پیش از دانلود قسمت اول میتوانید تیزر سریال قورباغه هومن سیدی را تماشا کنید:

بازیگران سریال قورباغه

تاکنون حضور نوید محمدزاده به عنوان بازیگر و پیمان شادمانفر به عنوان مدیر فیلمبرداری در این مجموعه قطعی شده است. این چهارمین همکاری سیدی و محمدزاده بعد از فیلم های «سیزده»، «خشم و هیاهو» و مغزهای کوچک زنگ زده محسوب می شود. هومن سیدی، نوید محمدزاده، صابر ابر، سحر دولتشاهی، فرشته حسینی، نوید پورفرج و هومن سیدی به عنوان بازیگران این سریال معرفی شده اند.

دانلود سریال قورباغه

جهت دانلود سریال قورباغه به سایت هکس دانلود مراجعه کنید.

عوامل تولید نمایش خانگی قورباغه

کارگردان: هومن سیدی/ سرمایه گذار: محمدصادق رنجکشان/ مدیر فیلمبرداری: پیمان شادمانفر/ مدیر تولید: حسین اکبری

دیالوگ قورباغه هومن سیدی

سروش: اینجا جنگله عروس،تو و من فکر میکنیم خطرناکیم، بدتر از من و تو هم هستن. هرکی تو آینه خودش رو شیر میبینه، برنده کسیِ که خورده نشه، پس من و تو سمت آدم گشنه نمیریم، فهمیدی؟رامین: مسئله اینه که من و تو هر دو گشنه ایم.درد داری نه؟ انگار تمام بدنت داره از تو منفجر میشه،انگار یه عالمه مار سمی همزمان نیشت زدن…

هومن سیدی و کارهای اخیر

هومن سیدی متولد ۱۳۵۹ در رشت کارگردان، فیلمنامه‌نویس و بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون ایرانی است. هومن سیدی پس از پایان دبیرستان و دریافت دیپلم گرافیک کار خود را با حضور در کلاس‌های انجمن سینمای جوان رشت و ساخت چند فیلم کوتاه آغاز کرد. زوج هومن سیدی و نوید محمدزاده در سال های اخیر باعث به وجود آمدن آثار پر مخاطبی از جمله فیلم سینمایی «مغزهای کوچک زنگ زده» شده است. این سریال، چهارمین همکاری نوید محمد زاده با هومن سیدی بعد از فیلم های «سیزده»، «خشم و هیاهو» و «مغزهای کوچک زنگ زده» است.سریال قورباغهزمان پخش سریال قورباغهفیلمبرداری این سریال در ۱۵ قسمت تا پایان سال ۹۸ ادامه دارد و پس از پایان فیلمبرداری در بهار سال ۹۹ منتشر خواهد شد.

bit.ly

gg.gg

rb.gy