مدیر مؤسسه فرهنگی هنری کساء از تولید دو مجموعه موسیقایی متفاوت با موضوع انقلاب اسلامی ایران و امام راحل توسط مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی خبر داد.

به گزارش واریته محسن طهرانی مدیر مؤسسه فرهنگی هنری کساء درباره تازه‌ ترین فعالیت‌های این موسسه توضیح داد: طبق برنامه‌ ریزی‌های انجام گرفته، یک آلبوم موسیقی با موضوع چهل سالگی انقلاب اسلامی و حضرت امام خمینی با نام روح الله تا پیش از خرداد ماه سال جاری به سفارش مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی و با همکاری مؤسسه فرهنگی هنری کساء منتشر می‌شود. در این آلبوم که همراه آن چند موزیک ویدئو نیز تولیدشده چهار اثر موسیقایی با حضور خوانندگان جوان و شناخته شده کشورمان تولید شده که فکر می‌کنم با توجه به موضوع و محتوا هر یک از قطعات می‌تواند در برگیرنده نکات متفاوت و جالب توجهی برای مخاطبان باشد.

طهرانی در معرفی این آثار گفت: زورق آفتاب با شعر حجت‌ الاسلام علی کمساری با آهنگسازی احسان کاویانی و خوانندگی حمید غلامعلی صبح تبسم با شعر امیر مرزبان، آهنگسازی آرش منصوری و خوانندگی حمید غلامعلی، از یاد تو با شعری از سید حسین متولیان، آهنگسازی وحید اختری و خوانندگی کسری جوادی و پیر میکده با شعری از سیده فاطمه سادات موسوی، آهنگسازی وحید اختری و خوانندگی امیر حسین مدرس آثاری هستند که برای این آلبوم در نظر گرفته شده‌اند.

وی درباره ویژگی‌ های آلبوم بیان کرد: این آثار صرفاً رویکرد تبلیغی نسبت به زندگی ارزشمند امام خمینی نخواهد داشت. آنچه مورد نظر ما برای تولید این آثار بوده ترسیم بیشتر دیدگاه امام راحل در توسعه انقلاب و فضای گفتمان انقلاب اسلامی است. در این راه حضور سید حسین متولیان به عنوان ناظر پروژه و سایر دوستان هنرمند دربرگیرنده مشاوره‌ های بسیار خوبی بود که به اعتقاد من آلبوم را تبدیل به یک اثر فاخر کرده است و امیدوارم بتواند مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.