بهنام صفوی خواننده محبوب پاپ کشور بعد از چند سال مبارزه سخت با بیماری امروز دوشنبه ۲۳ اردیبهشت در سن ۳۶ سالگی در بیمارستان میلاد اصفهان درگذشت.

به گزارش واریته رضا فوادیان مدیر برنامه های بهنام صفوی در صفحه شخصی اینستاگرام خود اعلام کرد بهنام صفوی در نهایت آرامش در اصفهان برای همیشه آرام گرفت.

گفته می‌ شود پیکر آن مرحوم در شاهین شهر اصفهان یا قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده می‌شود که تصمیم نهایی در این مورد بر عهده خانواده این هنرمند خواهد بود.

وی که از سال ۱۳۹۲ دچار ضایعه مغزی شده بود با پیشرفت این بیماری در صبح ۲۹ تیرماه ۱۳۹۴ مجبور به عمل جراحی سختی شد. حال بهنام صفوی بعد از عمل در ایران بسیار بهتر شده بود و حتی آلبوم جدید خودش به نام معجزه را هم منتشر و کنسرت‌ ها و اجرا های زیادی را هم برگزار کرد. همچنین چند تک آهنگ را هم بعد از عمل خود منتشر کرد ولی در سال ۱۳۹۶ دوباره بیماری بهنام صفوی تشدید شد و این بار برای درمان به آلمان سفر کرد و توسط پورفسور سمیعی در بیمارستان INI هانوفر آلمان تحت عمل جراحی دوباره قرار گرفت که بعد از عمل جراحی خود در آلمان به ایران بازگشت و دوره‌های شیمی درمانی و پرتو درمانی و روند ادامه درمان خود را انجام می‌ داد که بامداد امروز در سن ۳۶ سالگی در شهر اصفهان چشم از جهان فرو بست.

بهنام صفوی متولد سال ۶۲ در شهر شیراز بود که در مقطع کارشناسی در رشتهٔ مهندسی عمران تحصیل کرده بود. او موسیقی را از دوران کودکی با ساز پیانو به صورت خودآموز آغاز کرد و سپس به فراگیری سازهای کوبه‌ای پرداخت.

صفوی سال ۸۵ با انتشار قطعه تمنا خود را به جریان رسمی موسیقی پاپ ایران معرفی کرد که استقبال مردم از ایناثر این انگیزه را در او ایجاد کرد که دو سال بعد از انتشار این قطعه آلبوم عشق من باش را در بازار موسیقی منتشر کند. در سال ۹۱ نیز آلبوم آرامش در سال ۹۳ آلبوم فوق‌ العاده و در سال ۹۵ آخرین آلبوم خود به نام آلبوم معجزه را روانه بازار موسیقی کرد.

 

مطالعات کوهورت (Cohort) یا همگروهی یکی از بهترین انواع مطالعات در علوم پزشکی