بیوگرافی مصطفی راغب خواننده و مداح با عکس و ناگفته ها از زندگی شخصی در یزد تا مداحی و تلاوت قرآن را می خوانید.

مصطفی راغب در اسفند سال 68 در تهران به دنیا آمده ، فوق لیسانس مدیرت داشته و کار خود را از تلاوت قرآن آغاز کرده است و سپس آهنگسازی و خوانندگی را دنبال کرده است.

از تهران تا یزد

در شهر تهران به دنیا آمده اما اما بزرگ شده شهر تاریخی یزد هستم و خودم را یزدی می دانم. بعد از تولد زمانی که یکساله بودم ، پدرم که رشته پزشکی می خواند به دانشکده پیراپزشکی شهید صدوقی بورسیه شد به همین دلیل به این شهر نقل مکان کردیم. چند سالی گذشت تا اینکه از سال 1376 وقتی 8 ساله بودم تلاوت قرآن را شروع کردم.

کلاس موسیقی

از سال 1382 که 14 ساله شد بصورت حرفه ای خواندن را زیر نظر «اکبر عزیزی» شروع کرد سپس به تهران و کلاس های حمیدرضا نوربخش و علی جهاندار رفت.

ازدواج

مصطفی راغب هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

سبک در مداحی

در کنار فعالیت خوانندگی در زمینه آموزش صداسازی نیز مشغول است و بعنوان مرثیه خوان در ایام عزاداری امام حسین (ع) نیز فعالیت می کند.

افتخارات راغب

کسب رتبه اول مناجات خوانی در جشنواره دانشجویی لرستان ، رتبه اول آواز به همراه خواننده برتر گروه ‌نوازی در اولین جشنواره موسیقی جوان استان یزد در سال ‌93

برگزیده جشنواره موسیقی جوان کشور سال 91، کسب رتبه اول در جشنواره تئاتر منطقه قشم و کسب رتبه برتر در جشنواره بین ‌المللی رضوی طی سال ‌های 90 تا 93

کسب رتبه‌ تکخوان جشنواره سرود کشوری نغمه‌ عشق سال 87 ، کسب رتبه دوم و سوم با گروه موسیقی رندان بعنوان سرپرست و خواننده