کامران حجازی یکی از تهیه‌کنندگان فیلم سینمایی «مرد بازنده» به کارگردانی محمدحسین مهدویان تأکید کرد که برخلاف برخی اخبار منتشر شده، داستان این فیلم برگرفته از پرونده‌ای واقعی نیست.

به گزارش هنر ام‌روز، کامران حجازی یکی از تهیه‌کنندگان فیلم سینمایی «مرد بازنده» به کارگردانی محمدحسین مهدویان درباره برخی خبرهای غیررسمی منتشرشده مبنی‌بر اقتباس داستانی این فیلم از یک پرونده جنایی واقعی هم تأکید کرد: فیلم برگرفته از هیچ پرونده واقعی‌ای نیست. اتمسفر این فیلم متفاوت با آثار پیشین محمدحسین مهدویان است. درباره ژانر اثر، بهتر است منتظر ماند تا فیلم دیده شود و ترجیح می‌دهم قبل از رونمایی فیلم در جشنواره، مخاطب نسبت به آن ذهنیتی نداشته باشد.

حجازی درباره پیش‌بینی خود از ارتباط مخاطبان آثار محمدحسین مهدویان با «مرد بازنده» گفت: به نظرم این دست از مخاطبان این فیلم را هم دوست خواهند داشت. ان‌شاءالله این پروژه نیز در دسته آثاری خواهد بود که مخاطبان جشنواره با آن ارتباط برقرار خواهند کرد.

 

وی درباره انتظارات از داوری جشنواره چهلم فیلم فجر هم اظهار کرد: داوری یک ماجرای کاملاً سلیقه‌ای است. ترکیب داوران هیچ‌گاه ثابت نیست و نمی‌توان هر دوره را با دوره دیگر مقایسه کرد. امسال نیز باید دید ترکیب داوران چگونه است و با چه سلیقه‌ای آثار را داوری خواهند کرد.

این تهیه‌کننده درباره ترکیب بازیگران «مرد بازنده» و حضور جواد عزتی در نقش یک کاراکتر ۵۶ ساله در این فیلم گفت: جواد عزتی یک بازیگر توانمند و استثنایی است که هر نقشی را می‌تواند به خوبی ایفا کند. عزتی در این پروژه گریم سنگینی داشت که تقریباً روزی ۵ تا ۶ ساعت زمان می‌برد. این نقش، نقش بسیار پرچالشی هم برای این بازیگر بود. در کنار جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، بابک کریمی، آناهیتا درگاهی، مهدی زمین پرداز، مجید نوروزی، امیرحسین هاشمی، امیر دژاکام، سجاد بابایی، منوچهر علی‌پور، شبنم قربانی، ونوس کانلی و ملیکا پازوکی دیگر بازیگران این پروژه هستند.

منبع: خبرآنلاین