فیلم سینمایی «من یوسفم مادر» به کارگردانی محمدرضا فرطوسی، در سینما‌های «هنروتجربه» اکران می‌شود.

همزمان با آخرین روز‌های اولین ماه زمستان ۱۴۰۰، فیلم سینمایی «من یوسفم مادر» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا فرطوسی و تهیه کنندگی رزاق موسی‌پور و محمدرضا فرطوسی در سینما‌های «هنروتجربه» روی پرده می‌رود.

جدیدترین ساخته محمدرضا فرطوسی که از شاگردان زنده یاد عباس کیارستمی است، از روز چهارشنبه ۲۹ دی ماه میزبان مخاطبان خود خواهد بود.

زهره الربیعی، عباس غزالی، حمیده موسوی، احمد حیدری و حمید حمیدی از جمله بازیگران «من یوسفم مادر» هستند.

کسب جوایزی از جمله جایزه بهترین فیلم جشنواره فیلم خاورمیانه و شمال آفریقا در هلند، جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشگران جشنواره فیلم خاورمیانه و شمال آفریقا در هلند، جایزه بهترین فیلم جشنواره فیلم‌های مستقل برازیلیا و جایزه نخل نقره‌ای از جشنواره بین‌المللی فیلم مکزیمو سیتی از جمله افتخارات این فیلم سینمایی است که تاکنون در جشنواره‌های خارجی مختلفی حضور داشته است.

در خلاصه داستان «من یوسفم مادر» آمده است: تصور کن که مجبور به شرکت در جنگی بشوی که به آن ایمان نداشته باشی. این داستان واقعی یوسف جوان بغدادی است که برای اینکه در جنگ صدام علیه ایران شرکت نکند مجبور می‌شود خودش را ۲۱ سال مخفی کند. فیلم روایت سه روز آخر این بیست و یک سال سخت و طاقت فرسا است برای یوسف و مادرش، هنگامی که مجسمه صدام در بغداد سقوط می‌کند.