خانم ها فقط می خواهند زیبا باشند و تمایل به حضور در جمع دارند و چهره ای زیبا و جذاب دارند. این بخش از زنان با استفاده از انواع لوازم آرایشی برای زیباتر شدن شما به شما کمک می کند. کمپانی های تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی در سراسر دنیا محصولات آرایشی تولید کرده اند و مارک های معروف بسیاری در زمینه لوازم آرایشی در دنیا وجود دارند که به زیبایی زنان کمک می کنند.

بهترین برندهای محصولات آرایشی

محصولات زیبایی حس اعتماد به نفس را در افراد بالا می برد و موجب می شود که آنها در تمام مدت حضور در گردآوری پرماسیدن زیبایی و جذاب بودن داشته باشند. اما بعضی از مواد آرایشی نامرغوب سبب آسیب به پوست و از بین رفتن زیبایی می شود بنابراین اینکه چه لوازم آرایشی گزینش نماییم بسیار پر اهمیت است ولی با فزونی محصولات و مارک ها کم و بیش یافتن بهترین برند محصولات ارایشی دشوار است.

محصولات زیبایی باید در بر گیرنده مواد طبیعی نیز باشند و برای پوست شما مناسب باشند. برندهای آرایشی معروف در سطح جهان در بردارنده بهترین نتیجه شدنی بوده و ایمنی مناسبی را نیز در بر داشته اند.در پیوستگی شما را با لیستی از بهترین برندهای آرایشی که از شهرت بسزایی برخوردارند آشنا خواهیم کرد.

کلینیک Clinique

کلینیک Clinique

برند کلینیک برندی استثنایی در سرتاسر جهان است که برای هر ناحیه جغرافیایی محصولات پسندیده با پوست مردم آن منطقه ارائه می دهد. محصولات این برند هیچ گونه حساسیتی در پوست ایجاد نمی کنند و از این رو پیشنهاد بسیاری از کارآزمودگان پوست این برند است. این برند شهرت خویش را در میان ابزارها ارایشی تمامی شهبانو ها دارا می باشد.

MAC

برند مک برندی است که تحسین تمامی کسان را برانگیخته و موجب خوشنودی همگی علایق و سلیقه ها شده است. این برند در میانی کسان مشهور نیز بسیار پرطرفدار است و حائز طیفی اختصاصی از محصولات زیبایی است. این محصولات کیفیت فوقانی دارند و تولیدات آن نیازهای تمامی زنان را تامین نموده است.

 

مایبیلین Maybelline

یکی از محصولاتی که مایه زیبایی خیره کننده نسوان می شود مارک مایبیلین است که می تاب در واپسین لحظه از آنها بهره‌گیری کرده و از منزل خارج شد.برند مایبیلین در وسط گونه ها گوناگون مردم شهرت بسیاری دارد و برندی در حال شکوفایی می باشد.

 

اربان دیکی Urban Decay

یکی از بهترین برندها در سراسر گیتی اربان دیکی است که در سنه 1996 راه اندازی گردیده است. محصولات این برند از تنوع زیادی برخوردارند و در مدت کوتاه توانسته اند شهرت زیادی را به دست بیاورند و چشم ها را به خویش خیره سازند.

شرکت اوریفلیم

اوریفلیم Oriflame

یکی از برترین کمپانی ها در گویه لوازم ارایشی شرکت اوریفلیم است که در سال 1967 توسط دو اخ سوئدی بنیاد گذاری شد. اوریفلیم شهرت زیادی را در بین برندهای آرایشی دارد و امثال اربان دیکی سهم بسیار ابهت را از بازار لوازم ارایشی به خویش وابستگی دیتا است. این کمپانی اندکی از در آمد امور خیریه می کند. کرم روز هیدرارادیانس اپتیمالز اوریفلیم

 

کاور گرل Cover Girl

یکی از مشهورترین برندها در سرتاسر جهان برند ابزارها آرایشی آمریکایی کاور گرل است که کامیابی خود را علاوه بر کیفیت محصولاتش مدیون تبلیغات صورت های مشهوری مثل کریستی برینکلی و تیرا بانکس است . این برند آرایشی در بین کسان مشهور طرفداران زیادی دارد.

 

آون Avon

یکی از بهترین محصولات ارایشی می تواند لوازم آرایشی تولیدی آون است که در بازار فروش مقام دوم را بخود وابستگی دیتا و در بیش 140 مملکت دانشمند فروش بسیار سریعی دارد. شهرت این کمپانی تولید کننده ابزارها آرایشی از راهبرد فروش منزل به منزل می باشد.

رولون Revlon

قدیمی ترین و باره اعتمادترین برند در ابزارها ارایشی مارک رولون است که انواع رژ لب و وسایل مراقبتی از لب معروفی دارد و به همین خاطر مورد توجه زنان جوان قرار گرفته است. احد دیگر از محصولات پرطرفدار لورن کرم ها و محصولات مراقبت از پوست آن است که شهرت این کمپانی را به بیشینه رسانده است.

 

اتود Etude

از جدیدترین و جوانترین برندها در گیتی برند اتود می باشد که محصولات متنوع آن از کیفیت فوقانی برخوردار هستند وبه همین دلیل در اختصار مدت توانسته اند عقیده مشتریان را به خویش جلب نمایند . این برند محصول مملکت کره جنوبی گردآور رنگی گوناگون بزرگواری را ارائه کرده که ترقی قابل توجهی را در دنیای مد و زیبایی به دست آورده است.

لوریل گروپ L’Oreal Group

لوریل گروپ L’Oreal Group

لوریل گروپ بهترین برند در صنعت لوازم آرایشی لوریل گروپ است که حائز تنوع محصولی بیش از 500 عنوان است . این شرکت ابتدا به تولید رنگ مو پرداخت و سپس به فرآوری محصولات مراقبت از پوست، مراقبت از مو، عطرهای گوناگون و … پرداخت.