این مسئله را نمیتوانید نادیده بگیرید که شرکت اپل یکی از محبوب‌ترین و بزرگ‌ترین برندهای ارائه دهنده موبایل در سراسر دنیاست. کمتر کسی را میتوانید پیدا کنید که سودای خرید محصولات این برند را در سر نپرورانده باشد. از همین رو همواره عرضه نسل جدیدی از این برند هیجانات و جنجال‌های بسیار زیادی را با خود به همراه دارد. در سال 2019، شرکت اپل توانست با معرفی 3نسخه از آیفون 11 تغییرات گسترده‌ای در نسل جدید گوشی‌های هوشمند به وجود آورد و چشم تمامی دنیا را به خود جذب کند. حال که به ماه سپتامبر نزدیک می‌شویم؛ ماهی که هر ساله این برند از محصولات خود رونمایی می‌کند؛ گمانه‌زنی‌های بسیار زیادی در رابطه با آیفون 12 وجود دارد. محصولی جدید که همراه اپل واچ سری 6 و آیپدهای سری جدید همراه خواهد بود.
اما سوال اینجاست که اپل چگونه میخواهد همچون گذشته چشم‌ها را به خود معطوف کند؟ در ادمه این مقاله توضیحات تکمیلی در این راستا ارائه خواهیم داد. با ما همراه باشید.

قیمت آیفون 12

یکی از مهم‌ترین مسائلی که در رابطه با آیفون 12 وجود دارد قیمت آن است. زیرا دو نسخه آخر این برند یعنی آیفون 11پرو و آیفون 11پرومکس با قیمت‌های 999دلار و 1.099 دلار روانه بازار شدند. حال سوال اینجاست که آیفون 12 چگونه و با چه قیمتی میتواند نه تنها مقرون به صرفه باشد بلکه طیف گسترده‌ای از بازار را از آن خود کند؟ مطمئنا در سری جدید آیفون های عرضه شده به بازار این شرکت از شبکه 5G استفاده خواهد کرد. همین مسئله منجر به افزایش قیمت این گوشی نسبت به سایر نسل‌های آن خواهد شد. البته این مسئله را نباید نادیده بگیرید که مطمئنا ویژگی‌های دیگری در این گوشی تعبیه شده که ناخودآگاه در افزایش قیمت آن تاثیرگذار است.
با این حال گمانه زنی‌ها را به همین جا ختم می‌کنیم و منتظر روز رونمایی می‌مانیم.

بیشتر بخوانید : معرفی اپل واچ سری 5

مشخصات فنی آیفون 12

از بارزترین تفاوت‌هایی که میتوان در مشخصات فنی آیفون 12 به وجود آورد، بکارگیری بدنه‌ای کاملا ضد آب است که با یک بدنه طراحی شیشه‌ای ترکیب شده و یک محصول بی‌نظیر را بسازد. همچنین برخی از کارشناسان بر این عقیده‌اند که متخصصان اپل قصد دارند از یک درگاه USB-C نیز در این گوشی استفاده کنند. همچنین خبرهای منتشر شده می‌گوید که قابلیت شارژ معکوس نیز از دیگر ویژگی‌های بارز سری جدید آیفون 12 می‌باشد. همچنین سری جدید باتری گوشی اپل ارتقا خواهد یافت و قابلیت‌های دوربین مانند ثبت تصاویر باکیفیت‌تر در نور ضعیف نیز بهتر خواهد شد.
همانطور که در قسمت قبل گفتیم؛ آیفون 12 از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند پس برای بهبود عملکرد اپل از پردازنده A14 استفاده کرده تا سرعت آن را به طور قابل توجهی افزایش بخشد. در این میان نباید از سیستم عامل IOS 14 غافل شوید که مطمئنا میتواند شما را با محصولی شگفت انگیز روبرو کند.

خرید آیفون 12

کلام آخر

در این مقاله تا حد امکان سعی کردیم شما را بابرخی از مشخصات آیفون 12 که براساس گمانه زنی ها و البته اخبار ضد و نقیض منتشر شده، آگاه کنیم. هر چند تا زمان رونمایی از این محصول نمیتوان صحت آن را تایید کرد اما میتوان خوشحال بود که در ماه سپتامبر با محصولی جدید از برند دوست داشتنی اپل روبرو خواهیم شد که همواره رو به جلو حرکت میکند و سعی در بهبود سطح زندگی ما دارد.