همزمان با آغاز فصل تازه فعالیت های حامد همایون خواننده موسیقی پاپ، تاریخ برگزاری کنسرت حامد همایون در تهران مشخص شد.به گزارش «موسیقی ما» با مشخص شدن تاریخ برگزاری کنسرت حامد همایون در تهران، مرحله بلیت فروشی این اجرای زنده نیز آغاز شد.

به گزارش واریته به نقل از محسن رجب پور مدیرعامل شرکت «ترانه شرقی» حامد همایون از نیمه آذرماه نیز کنسرت هایی را از آبادان و شیراز آغاز کرده و پس از برگزاری چند برنامه در شهرستان های مختلف روز چهارشنبه ۲۸ آذر ماه تازه ترین کنسرت خود را بعد از ۹ ماه وقفه در تهران برپا خواهد کرد. این در حالی است که طبق برنامه ریزی های انجام گرفته بعد از انتشار قطعه «پرسه» دو قطعه «خلسه» و «زلزله» هم در پروسه های زمانی مختلف در دسترس مخاطبان قرار می گیرد.

تهیه کننده و مدیربرنامه های حامد همایون از ضمن اعلام آغاز فصل جدید فعالیت های این خواننده پاپ از برگزاری چند کنسرت غافلگیرکننده و انتشار دومین آلبوم رسمی وی در زمستان سال ۹۷ خبر داد.

وی پیش از این نیز گفته بود:« تماشاگران در اجراهای زنده شاهد ارائه قطعات جدید با شکلی متفاوت خواهند بود. البته قطعات قدیمی نیز برای طرفداران اجرا می شود اما نحوه تنظیم این قطعات نیز به شکلی است که مخاطبان شاهد اجراهای متفاوتی خواهند بود.»

گروه ارکستر همایون به رهبری سامان امامی (نوازنده کیبورد) شب خوب و موفقی را پشت سر گذاشت همچنین آرش عیوضی (گیتار بیس)، آلن بارسخیان (گیتار الکتریک)، محمد افشاری (گیتار)، پوریا ربانیان (پرکاشن)، پیمان لطیفی (درامز)، امیر حسین توسلی (تار و سه‌تار) همایون را در این اجرا همراهی میکنند.

کنسرت تهران حامد همایون ساعت های ۱۹:۳۰ و ۲۲:۳۰ روز چهارشنبه ۲۸ آذر ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود و علاقه مندان برای تهیه بلیت می توانند به سامانه اینترنتی ۳۶۷۰ مراجعه کنند.