واتس اپ در حال دریافت ضامن جدیدی است که به کاربران امکان می دهد ویژگی «پیام های ویدیویی فوری» را که اخیراً معرفی شده است، غیرفعال کنند.

واتس اپ اخیرا قابلیت جدیدی را معرفی کرده است که به کاربران امکان ارسال و دریافت پیام های ویدئویی کوتاه را می دهد. این برنامه که «پیام‌های ویدیویی فوری» نامیده می‌شود، مشابه نحوه اشتراک‌گذاری پیام‌های صوتی عمل می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد با فشار دادن یک دکمه یک پیام ویدیویی کوتاه ارسال کنند.

اما به نظر می رسد که این عملکرد برای برخی از کاربران آزاردهنده است زیرا از همان دکمه ای استفاده می کند که برای ارسال پیام های صوتی استفاده می شود و کاربران شکایت دارند که به طور تصادفی پیام های ویدیویی ارسال می کنند. همانطور که مشخص است، WhatsApp بازخورد کاربران را در نظر گرفته است و در حال آزمایش توانایی غیرفعال کردن عملکرد است.

طبق گزارش WABetaInfo، آخرین نسخه آزمایشی واتس‌اپ شامل یک جابجایی است که به کاربران امکان می‌دهد به سرعت «پیام‌های ویدیویی فوری» را غیرفعال کنند. پس از خاموش کردن کلید، نماد میکروفون که در سمت راست پایین صفحه قرار دارد، به رفتار پیش‌فرض خود برمی‌گردد که به کاربران امکان می‌دهد به سرعت یادداشت‌های صوتی را به اشتراک بگذارند. با این حال، خاموش کردن کلید مانع از ارسال پیام ویدیویی توسط دیگران نمی‌شود.