جست‌وجو اخیراً ارتقاء یافته‌ای را برای تجربه مولد جستجوی خود ارائه کرده است. این تغییرات کوچک و در عین حال قابل توجه می تواند نحوه جستجوی اطلاعات آنلاین شما را تغییر دهد.

گوگل قدرت هوش مصنوعی را به قابلیت های جستجوی خود می آورد. ویژگی‌های جدید که توسط هوش مصنوعی مولد پشتیبانی می‌شوند، به کاربران اجازه می‌دهند خود را آموزش دهند و از اطلاعات موجود در اینترنت حداکثر استفاده را ببرند. این شرکت تجربه مولد جستجو (SGE) خود را سه ماه پیش راه اندازی کرده بود و ادعا می کند که با استقبال چشمگیر کاربران روبرو شده است. Google به طور مداوم بهبودهایی را برای بهبود تجربه مفیدتر برای میلیون ها کاربر خود انجام داده است.

اخیراً گوگل به‌روزرسانی‌های جدیدی را معرفی کرده است که شامل تصاویر، ویدیوهای بیشتر در نمای کلی و بهبود نحوه نمایش پیوندها می‌شود. روز سه‌شنبه، گوگل چند به‌روزرسانی دیگر را برای SGE اعلام کرد. در اینجا آمده است که چگونه ویژگی‌های جدید می‌توانند به شما در جستجوی بهتر با استفاده از جستجوی Google کمک کنند.

تعاریف با پاسخ های ایجاد شده توسط هوش مصنوعی

این ویژگی می تواند برای کسانی که اغلب به دنبال اطلاعات در وب هستند، بسیار مفید باشد. هنگام جستجوی اطلاعات پیچیده، نتایج جستجو ممکن است اغلب کلمات یا اصطلاحاتی را نشان دهند که ممکن است به راحتی قابل درک نباشند. اما با استفاده از این ویژگی، کاربران اکنون می توانند به راحتی بدون دور شدن از صفحه، تعاریف را دریافت کنند.