سلبریتی بودن فقط به این معنی نیست که در هالیوود هستید، شما می توانید یک چهره مشهور ورزشی، چهره سیاسی، موسیقیدان یا حتی یک شرکت فناوری باشید. پول کلان، رویدادهای بزرگ و حتی شخصیت‌های بزرگ‌تر می‌توانند لباس‌های مچی جالبی را به نمایش بگذارند، چه ساعت مشاهیر بخشی از حمایت مالی باشد یا یک علاقه واقعی به ساعت. خبره‌های ساعت را می‌توان با ساعت‌هایی که افراد مشهور روی فرش قرمز، فیلم‌ها و حتی زمانی که ورزش می‌کنند، مشاهده می‌کنند. در حالی که بسیاری از سلبریتی ها یا مشارکت های سینمایی توسط برندهای ساعت لوکس تایید می شوند، زمانی که ساعت در حال پوشیدن است، ما متوجه آن می شویم.

  • ساعت‌های لوکس اغلب برای زمان‌بندی رویدادهای ورزشی طراحی می‌شوند و در نهایت به مچ ورزشکاران برتر می‌رسند.
  • گلف بازان حرفه ای مانند تایگر وودز، روری مک ایلروی و بابا واتسون برندهای ساعت لوکس مانند رولکس، امگا و ریچارد میل را به رخ می کشند.
  • پرزیدنت باراک اوباما با پوشیدن Tag Heuer Series 15000 دیده شده است.
  • کلکسیونرهای پرشور ساعت های هالیوودی شامل جان مایر، الن دجنرس و جی زی هستند.

 

برند ساعت مچی افراد مشهور

 

جیمز باند و رولکس ساب‌مارینر او که اکنون ساعت ابزار Omega Seamaster است، همیشه یک عنصر اصلی در فیلم‌ها بوده است. ساعت‌ها حتی برای زمان‌بندی رویدادهای ورزشی طراحی شدند و در نهایت به ورزشکاران برتر راه یافتند تا عملکرد را پیگیری کنند. بیایید نگاهی به چند ساعت مشهور مورد علاقه خود بیاندازیم.

 

تایگر وودز – رولکس

به دلیل اینکه یکی از بهترین گلف بازان و یکی از مشهورترین ورزشکاران شناخته شده است، توسط یکی از برترین تولیدکنندگان ساعت سازی: رولکس حمایت مالی می شود. او را می توان با پوشیدن Sea-Dweller Deepsea و D-Blue دید. او زمانی که پنجمین تورنمنت مسترز خود را در سال 2019 برنده شد، با لباس D-Blue دیده شد.

 

روری مک ایلروی – امگا

یکی دیگر از گلف بازان که به دلیل مهارتش در زمین شهرت دارد، روری مک ایلروی، علاقه زیادی دارد و توسط امگا حمایت می شود. او با چند مدل مختلف دیده شده است، از Seamaster Aqua Terra گرفته تا Speedmaster Aventurine. او حتی یک نسخه ویژه Speedmaster “Rory McIlroy” دارد. مک ایلروی همچنین در طراحی یک Aqua Terra “Ultra Light” که در دور تمرینی خود در Omega European Masters 2019 پوشیده بود، کمک کرد.

 


بابا واتسون – ریچارد میل

آخرین گلف باز ما در لیست ما، اما قطعا آخرین نفری نیست که به ساعت علاقه دارد، بابا واتسون کمی متفاوت از سایر بازیکنان است. بابا واتسون ساعت ریچارد میل خود را هنگام بازی می‌پوشد. بیشتر ورزشکاران هنگام بازی ساعت های خود را نمی پوشند زیرا می توانند مانع حرکت مچ شوند، سنگین باشند و در برابر ضربه مقاوم نیستند.

ریچارد میل با ساخت ساعت های با کارایی بالا غریبه نیست، بنابراین همکاری با واتسون تنها گام بعدی بود. واتسون را می توان با RM 38-01 خود با ارزش خرده فروشی 825000 دلار مشاهده کرد. این ساعت دارای یک سنسور g برای اندازه‌گیری نوسانش است، از تیتانیوم سبک ساخته شده است و سفید و سبز است و رنگ سبز آن به‌طور خاص برای دو برد او در Masters است. او از سال 2011 ریچارد میل را می پوشد و سه ساعت توسط این برند برای او طراحی شده است.

 

ریحانا

ریحانا یکی از پرفروش‌ترین هنرمندان موزیکال و با مد غریبه نیست، نماد استایل ریحانا در طول سال‌ها با استفاده از چند ساعت مختلف شناخته شده است. بر خلاف سه ورزشکار اول که توسط برندها حمایت مالی می شوند، ریحانا بیایید مد را دیکته کند که چه چیزی روی مچ خود بپوشد. در حالی که او عمدتا رولکس می پوشد، اجازه نمی دهد که او را از توجه به مد و پوشیدن مدل های نمادین برندهای دیگر باز دارد.

در موزیک ویدیوی سال 2008 خود برای «تعظیم کن» او یک لباس ساده مشکی و جواهرات طلا به تن داشت، یکی از قطعات برجسته در صحنه آغازین، پیاژه پولو طلای تمام زرد است. با تغییر استایل خود، او با پوشیدن یک Datejust زنانه دو رنگ 36 میلی متری و Day-Date طلای زرد 36 میلی متری دیده شده است. او همچنین در سال 2017 با Chopard شریک شد، جایی که ما شاهد آزمایش بیشتر ساعت‌های الماسی او بودیم. او همچنین یک Cartier Panthere کلاسیک می‌پوشد که می‌توان آن را در ویدیوی تبلیغاتی مجموعه Fenty Beauty مشاهده کرد.

 

گوردون رمزی

سرآشپز گوردون رمزی که به خاطر خلق و خوی بداخلاقش، داشتن 35 رستوران در سطح جهان و چندین برنامه تلویزیونی معروف است، یک خبره ساعت نیز است. در پیش نمایش اخیر برای جدیدترین آشپزخانه جهنمی، ChefRamsay ساعتی پررنگ با صفحه زرد رنگ به تن کرده است. این قطعه برجسته چیزی نیست جز کرونوگراف کابین خلبان از Breitling.

این تنها ساعت او در این مجموعه نیست، او همچنین یک Everose Rolex Yachtmaster، یک Submariner “Smurf” و یک Rolex Submariner قدیمی دهه 1950 می پوشد.

 

رافائل نادال – ریچارد میل

ساعت رافائل نادال ریچارد میل میپوشد

رافائل نادال، ستاره مشهور تنیس، با بازگشت به ورزش، ریچارد میل را می پوشد. همکاری بین این دو از ریچارد میل بسیار متقاعد کننده بود. نادال از پوشیدن ساعت خودداری کرده بود و فکر پوشیدن آن در حین بازی تنیس هرگز به ذهنش خطور نکرد. این باعث شد که این زوج سبک ترین توربیلون را در آن زمان توسعه دهند و نادال امروز با چند مدل ریچارد میل متفاوت دیده می شود.

در سال 2020 نادال آخرین مدل به ارزش حدود 1 میلیون دلار، RM 27-04 را پوشید. این ساعت می تواند 12000 Gs و بند آبی استخری را تحمل کند تا در زمین برجسته شود. همکاری قبلی RM 27-03 بود و با بند ببر قرمز و زرد، ادای احترام به کشور مادر نادال، اسپانیا بود.

 

سرنا ویلیامز – اودمار پیگه

سرنا ویلیامز، فوق ستاره تنیس با 23 عنوان گرند اسلم، بیش از 6 سال پیش با Audemars Piguet همکاری کرد. او در سال 2014 به چهره رویال اوک فراساحل تبدیل شد و در حین بازی با پوشیدن کرنوگراف دریایی دیده شد. هنگامی که او رویدادهای رسمی تری برگزار می کند، لباس های شیک تری از این برند را انتخاب می کند، مانند رزگلد Millenary. هنگام حضور در Met Gala در سال 2017، متوجه نشدن خشم الماس از مجموعه Haute Joaillerie سخت بود.

در ویدئویی که اخیراً با دخترش بازی می کند، سرنا را می توان با پوشیدن یکی از جدیدترین بلوط های رویال اوکس، سرامیک Openworked مشاهده کرد. او همچنین در کمپین های مختلف با مدل های دیگر رویال اوک دیده می شود.

 

راجر فدرر – رولکس

راجر فدرر یکی دیگر از بهترین بازیکنان تنیس با 20 عنوان قهرمانی گرند اسلم، مجموعه کاملی از ساعت های رولکس را در اختیار دارد. او در سال 2009 رولکس Datejust II خود را پوشیده بود که پس از قهرمانی در مسابقات آزاد فرانسه برای اولین بار جام را بلند کرد. این ساعت، شبیه به جام، نمادی برای آن روز است که با پوشیدن آن خاطرات را زنده می کند. خرید ساعت مچی رولکس

از دیگر مدل‌های رولکس در مجموعه گسترده او می‌توان به GMT-Master II “Batman”، Daytona “Big Red” و صفحه آبی گریزان Sky-Dweller اشاره کرد.

 

باراک اوباما

پرزیدنت باراک اوباما در 10 تا 15 سال قبل از انتخاب شدنش می‌توانست با یک Tag Heuer Series 1500 پیدا شود. برای تولد 46 سالگی خود در سال 2007، یک Jorg Gray JG6500 از تیم سرویس مخفی خود به او هدیه داده شد. جورگ گری از اواخر دهه 90 در ایالات متحده ساعت می سازد و آن را برای رئیس جمهور آمریکا مناسب می کند.

اکنون که او دیگر بر سر کار نیست، چند سال پیش هنگام حضور در بازی‌های Invictus با رولکس سلینی مرجع 50509 دیده شد.

 

بیل کلینتون

پرزیدنت کلینتون مانند پرزیدنت اوباما، در دوران ریاست جمهوری خود در دهه 1990 از ساعت کمتری استفاده می کرد. او یک ساعت دیجیتال Timex Ironman را در مراسم افتتاحیه توپ خود در سال 1993 استفاده کرد که توسط بخش واشنگتن پست استایل آن را “لکه ناخوشایند” و “غرق مچ دست” نامیدند. نیوزویک ترجیح او را «تکنونر» نامید. این ساعت هم اکنون در اسمیتسونیان به نمایش گذاشته شده است.

با این حال، پرزیدنت کلینتون پس از ترک سمت خود شروع به بررسی سلیقه ساعت خود کرد. مجموعه او اکنون شامل PAM 89 LUminor GMT، PAM 282 Radiomir Black Seal و Jaeger-LeCoultre Master Alarm Navy Seals است. او همچنین نسخه محدود A. Lange & Sohne Grosse Langematik Gangreserve را در پلاتین پوشیده است.

 


استیو جابز

تکمیل کننده این بخش از لیست ما، استیو جابز، بنیانگذار اپل است. او در خارج از دنیای فناوری به دلیل وسواس در ساده کردن همه چیز شناخته شده است. یونیفرم او یک جفت New Balances، Levi’s و یک یقه یقه اسکی مشکی بود. سبک ساعت او نیز این سادگی را منعکس می کرد. استیو جابز از سیکو کوارتز 6431-6030 استفاده کرد. این یک طرح کلاسیک 3 دستی با اعداد عربی روی صفحه سفید با بند چرمی مشکی است.

این ساعت چند سال پس از مرگ جابز به حراج رفت و در سال 2016 ساعت او به قیمت 42500 دلار فروخته شد. سیکو این ساعت را در سال 2017 به صورت محدود عرضه کرد.

در حالی که تعداد زیادی از افراد مشهور را از فهرست خود در بالا حذف کردیم، همچنین می‌خواستیم چند نفر دیگر را نیز برجسته کنیم که مجموعه ساعت‌ها کمی عمیق‌تر است. سلبریتی های زیر علاقه زیادی به ساعت دارند و مجموعه های گسترده آنها می تواند این را ثابت کند.

جان مایر

اگر اهل ساعت هستید، احتمالاً بخشی از مجموعه متعلق به جان مایر را می شناسید. این خواننده و ترانه سرا به این دلیل که مجموعه خود را در صنعت ساعت و اینستاگرام خود به نمایش می گذارد، شناخته شده است. اشتیاق او به ساعت همچنین باعث شده است که دوستان و خانواده خود را تشویق کند تا خریدهای خود را انجام دهند، از جمله اندی کوهن و کوین اولری. او همچنین با سایت تحریریه Hodinkee برای انتشار یک Casio G-Shock که او در اواخر سال 2020 طراحی و منتشر کرد، همکاری کرده است.

در سال 2015، مایر به نیویورک تایمز گفت که ارزش کل ساعت‌های او «ده‌ها میلیون» است. وقتی شروع به شیرجه زدن در قطعه های مختلف کنید، دیدن آن سخت نیست. او با پوشیدن دیده شده است و آشکارا در ویدیوهای مختلف درباره آن صحبت کرده است. او مجموعه گسترده ای از رولکس دیتونا دارد، برای نام بردن از چند قطعه کلیدی، او صاحب یک دیتونا 6265 با تمبر خنجار عمانی، دیتونا 6263 طلای 18 عیار، دیتونا 6264 پل نیومن، رنگین کمان دیتونا 116598 در طلای زرد و یک دوم با طلای سفید، دیتونا است. 116508 طلایی زرد با صفحه سبز و 116509 طلای سفید با صفحه آبی.

این مجموعه به همین جا ختم نمی شود، او همچنین صاحب یک Patek Philippe 5164A، 5971 و 5004G، سرامیکی سفید Audemars Piguet Concept GMT Tourbillon و Royal Oak Extra-Thin Tourbillon، Rolex Submariner 5514 Comex و GMT19 Master II Gold white GMT 1167 است.

 

الن دی جنرس

یکی دیگر از سلبریتی ها و کسی که از نمایش کلکسیون خود نمی ترسد، الن دی جنرس مجموعه ای از ساعت ها دارد. اگر تا به حال برنامه های او را تنظیم کرده باشید یا عکس هایی از او در رویدادها گرفته باشید، مطمئناً طیف گسترده ای از ساعت ها را روی مچ او دیده اید که شامل قطعات مدرن و قدیمی می شود. او تمایل دارد به مدل های رولکس و پتک فیلیپ متمایل شود.

چند قطعه از یک مجموعه گسترده، الن با یک Rolex Explorer II 1655، Daytona 6241 “John Player Special”، یک کرونوگراف Patek Philippe 5271P Perpetual Calendar، یک Patek Philippe 5204/1R Split Seconds Perpetual Calendar و یک Speedional Calendar دیده شده است. یک Audemars Piguet رویال اوک Dual Time. او همچنین جایزه امگا سیمستر 300 “اسپکتر” را از دنیل کریگ، خود باند، زمانی که در برنامه او برای تبلیغ فیلم بود، دریافت کرد.

خرید ساعت مچی زنانه

جی زی

در تکمیل لیست فعلی ما مردی است که نیازی به معرفی ندارد، شاون کارتر (همچنین با نام Jay-Z شناخته می شود) یکی دیگر از خبره های ساعت است. او در تعداد زیادی از آهنگ‌هایش درباره ساعت‌ها رپ کرده است و حتی با Hublot شراکتی داشت و در آن یک کلاسیک فیوژن با سرامیک و رزگلد را برای مدل‌ها منتشر کرد.

او ساعت‌های چند برند را جمع‌آوری کرده است، اگرچه زمانی که برای اولین بار شروع به جمع‌آوری کرد، رولکس را دوست داشت. از آنجا او Audemars Piguet، Hublot، Patek Philippe و Jaeger LeCoultre را به مجموعه خود اضافه کرده است. او را می‌توان با تقویم دائمی رویال اوک در صندلی‌های کنار زمینش در حال تماشای بسکتبال و Jaeger-LeCoultre Reverso در یک رویداد کراوات سیاه دید. در آهنگ تابستانی که با بیانسه منتشر شد، شنیده می‌شود که می‌گوید: «من هیچ مفهومی از زمان ندارم. حتی با یک مفهوم رزگلد روی من» با اشاره به پوشیدن توربیلون مفهومی بلوط رویال Audemars Piguet در رنگ رزگلد.

برای جشن تولد 50 سالگی پی دیدی، جی زی یک Patek Philippe Grandmaster Chime 6300G، یکی از تنها 6 قطعه مرجع و به ارزش 2.2 میلیون دلار، پوشید. در سال 2019، Jay-Z یک بطری شامپاین و یک رولکس دیتونا رزگلد را در دعوت نامه های VIP فرستاد.

 

سلبریتی ها چه رولکس می پوشند؟

رولکس اغلب در این لیست از ساعت‌های مشهور ذکر شده است و مدل‌های مختلفی از آن استفاده می‌شود. افراد مشهور و کلکسیونرها به طور یکسان لباس های Daytona، Submariner، Deepsea، Sky-Dweller، Cellini، Datejust و Day-Dates را می پوشند. Date-Date یکی از مشهورترین مدل ها است و به دلیل تعداد زیادی از سیاستمداران بانفوذ که این مدل را می پوشند، “رئیس جمهور” لقب گرفته است. Daytona یکی دیگر از مدل های کلاسیک است که افراد مشهور مدل های مدرن و قدیمی را جمع آوری می کنند.

در پایان مقاله ما لیستی از دیگر افراد مشهور و ساعت هایی است که ما آنها را در طول سال ها مشاهده کرده ایم. ساعت مورد علاقه شما که یک سلبریتی را دیده اید کدام ساعت است؟ آیا پوشیدن مچ آنها الهام بخش خرید ساعت بعدی شما بوده است؟

  • جیسون استاتهام عاشق Panerai خود است، در اینجا او یک Panerai Luminor Marina پوشیده است
  • کیم کارداشیان در حال حرکت رولکس با الماس
  • Lebron James برای Audemars Piguet
  • لبرون جیمز Audemars Piguet را می پوشد
  • آنجلینا جولی در تانک کارتیه باریک و براق
  • آنجلینا جولی ساعت Cartier Tank خود را هنگام ملاقات با الکسیس سیپراس نخست وزیر یونان در سال 2016 می پوشد.
  • پیرس برازنان در Jaeger-LeCoultre
  • پیرس برازنان در ونیز با پوشیدن Jaeger-LeCoultre Reverso Squadra Hometime
  • دواین وید در حال تکان دادن یک Hublot King Power
  • جنیفر آنیستون در رولکس ریاست جمهوری خود.
  • دنیل کریگ با پوشیدن Rolex GMT Master Pepsi دیده شد.
  • دیوید بکهام در یکی از موارد مورد علاقه خود – Jacob & Co مشاهده شد.
  • لئوناردو دی کاپریو در کرنوگراف Tag Heuer Carrera Caliber 16 Day-Date Chronograph.
  • سیلوستر استالونه در حال چشمک زدن Panerai Luminor
  • جرمی رنر در anIWC Top Gun Chronograph
  • بازیکن بسکتبال کوبی برایانت در حال چشمک زدن Girard -Perregaux خود
  • تام کروز در یک IWC “خوش تیپ” دیده شد