گفته می‌شود این سکانس ازطرف ساترا غیراخلاقی، منافی عفت و ارزش‌های خانواده تشخیص داده شده و به همین علت آنها خواستار حذف این سکانس از قسمت چهارم شده‌اند.

فرهیختگان نوشت:  آنهایی که شنبه صبح منتظر قسمت آخر فصل اول مسابقه «جوکر» بودند می‌دانستند که به‌دلیل فرارسیدن ایام فاطمیه قرار است این قسمت با دو روز تاخیر پخش شود و شایعات دیگر از اساس اشتباه بود.

مخاطبان جوکر می‌دانستند که باید ساعت 8 شب دوشنبه آن را ببینند، اما آنهایی که منتظر بودند، با کلمه «به‌زودی» در پوستر صفحه اول «فیلیمو» روبه‌رو شدند.

همزمان با این واکنش فیلمیو، خبر و فیلمی منتشر شد که نشان می‌داد قسمت سانسورنشده «جوکر» در فضای مجازی منتشر شده است و مخاطبان می‌توانند آن را بدون صرف هزینه نگاه کنند؛ اتفاق عجیبی که شگفتی اهالی فرهنگ و هنر را به‌همراه داشت و اهلش می‌دانستند که این نمی‌تواند یک سرقت ساده یا بی‌احتیاطی معمولی باشد.

بالاخره ساعت 23 و 30 دقیقه قسمت چهارم در پلتفرم فیلیمو بارگذاری شد و آنهایی که قسمت سانسورنشده را دیدند متوجه شدند نسبت‌به قسمت پخش‌شده در فیلیمو، یک سکانس بیشتر دارد.

آن‌هم سکانس مربوط به حضور بیژن بنفشه‌خواه با عروسک خروس بین شرکت‌کنندگان پایانی جوکر است. پخش ویدئوهایی از شرکت‌کنندگان جوکر مانند سام درخشانی در فضای مجازی و طعنه‌شان به سانسور و قیچی، حساسیت‌ها را بیشتر هم کرد. آنها در ویدئوهایشان غیرمستقیم توپ این تاخیر را به زمین ساترا انداختند.

گفته می‌شود این سکانس ازطرف ساترا غیراخلاقی، منافی عفت و ارزش‌های خانواده تشخیص داده شده و به همین علت آنها خواستار حذف این سکانس از قسمت چهارم شده‌اند.

ظاهرا پلتفرم فیلیمو به این درخواست تمکین نمی‌کند و قسمت آخر با تاخیر حدودا سه‌ساعته پخش می‌شود. عده‌ای این تاخیر را عامدانه دانستند و دلیلش را هم دیده شدن قسمت سانسورنشده در فضای مجازی عنوان می‌کردند…

در ادامه این مطلب نویسنده از پلتفرم ها می خواهد به خاطر چند کلیک بیشتر، بی اعتمادی و شایعه محوری را گسترش ندهند.​