سریال های نوظهور شبکه نمایش خانگی به نام های خسوف و حرفه ای این روز ها وارد شبکه نمایش خانگی شده اند، در این مقاله به معرفی این سریال ها پرداخته و سایتی جهت دانلود سریال حرفه ای و خسوف را معرفی حضورتان خواهیم کرد، با سایت موسیقی آنلاین همراه باشید.

سریال خسوف

 

خسوف مجموعه نمایشی به کارگردانی مازیار میری است که از جمعه 23 مهر 1400 بصورت اختصاصی در شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود. تهیه‌کننده این سریال که فضایی درام، اجتماعی و عاشقانه دارد، همایون اسعدیان است. موسیقی تیتراژ پایانی سریال خسوف با شعری از حسین غیاثی به نام کجا بودی ، توسط محسن چاوشی اجرا شده‌است.

جهت دانلود سریال خسوف میتوانید از سایت هکس دانلود اقدام به دانلود و تماشا نمایید.

از بازیگران و هنرمندان سریال میتوان به امین تارخ، مینو شریفی، سجاد بابایی، پوریا رحیمی سام، پریا مجللی، مسعود کرامتی، ستاره اسکندری، شهره سلطانی، علی عمرانی، شمسی فضل الهی، فریبا خادمی، المیرا دهقانی، کسرا پرتوی، نیک‌آفرید سماواتی، نسیم یعقوبی، مهدیس توکلی، امیر حاجی محمدی و سامان مظلومی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در خلاصه داستان سریال خسوف آمده است که “امیر بر خلاف قول و قرارهایی که با دختر دایی خود گذاشته است، دل به دختر دیگری می بازد. آشکار شدن این عشق، خانواده امیر را به تکاپو انداخته و …” و در قسمت 50 دقیه ای اول سریال میبینیم که “پس از آنکه آتیه در خطر اخراج از دانشگاه قرار می‌گیرد، دوستانش وارد عمل شده و می‌خواهند مانع از این اتفاق شوند و…”. این سریال نیز در 15 قسمت نگارش و تولید شده است.

 

سریال حرفه ای

 

حرفه‌ای یک مجموعه نمایشی ایرانی به کارگردانی مصطفی تقی‌زاده و به تهیه کنندگی سعید خانی محصول سال 1400 است که از 21 مهر ماه هر هفته چهارشنبه ها ساعت 20 به صورت اختصاصی در شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود. تصویر برداری این مجموعه از اسفند ۱۳۹۹ آغاز شد و عمده روزهای تصویربرداری آن در روزهای کرونا ادامه یافت. در اردیبهشت ۱۴۰۰ به دلیل شیوع بیماری کرونا ضبط این مجموعه برای چند هفته متوقف شد. همچنین لازم به ذکر است که این سریال در 16 قسمت تدارک دیده شده است.

جهت دانلود سریال حرفه ای میتوانید از سایت هکس دانلود اقدام نمایید.

در خلاصه داستان سریال حرفه ای آمده است که “پول هنگفتی در میان است. برای از بین بردن موانع و رسیدن به این ثروت، نقشه بی‌نقصی لازم است. نقشه‌ای ناب و پیچیده که اجرای آن، نیاز به یک آدمکش حرفه‌ای دارد. احتمالا او باهوش‌ترین و بی‌رحم‌ترین است و …” در قسمت اول سریال سیامک ماموریتی را به سرانجام می‌رساند. سپس از رییس فرصتی می‌خواهد تا به کاری شخصی رسیدگی کند. سکانس های سریال در تهران و قم ضبط شده است میتوانید منبع خبر را از این قسمت مشاهده کنید. IMDb سریال حرفه ای

از بازیگران سریال میتوان به سیروان خسروی، سارا بهرامی، ماهور الوند، زانیار خسروی، علیرضا ثانی فر، مرتضی تقی زاده، مزدک میرعابدینی، اسما رمضانی، المیرا دهقانی با حضور بهاره کیان افشار، امیرمحمد زند، بهناز جعفری و علی مصفا اشاره کرد.