به نظر شما بیشترین ساعت کاری متعلق به کدام کشورها است؟ با همراه شوید تا با آمارهای جالبی از ساعت کاری کشورهای مختلف آشنا شوید.

مکزیک

مکزیک در این لیست در جایگاه اول قرار دارد و کارمندان این کشور بیشترین ساعات کاری را در جهان دارند. به طور متوسط ساعات کاری سالانه در سال 2018 برای مکزیکی‌ها 2246 ساعت بوده است. بیشتر مکزیکی‌ها بطور متوسط روزانه 10 ساعت کار می‌کنند. طبق قوانین مکزیک، حداکثر ساعات کاری در هفته 48 ساعت است. اما این قوانین به ندرت رعایت می‌شود زیرا نقاط ضعف زیادی در این قانون وجود دارد و بیشتر کارکنان مکزیک از بیکاری و تهدید کارفرمایان بیش از 48 ساعت در هفته کار می‌کنند. از سوی دیگر باید اشاره کنیم که مکزیک در سازمان همکاری اقتصادی و توسعه عضو نیست در نتیجه چنین موضوعاتی طبیعی به نظر می‌رسد.

کره جنوبی

مردم کره جنوبی در سال 2018 به طور میانگین 1111 ساعت کار در هفته را انجام داده‌اند. کره جنوبی دومین کشور با بیشترین ساعات کاری است و در این زمینه بسیار معروف بوده است. ساعات کار طولانی در کره جنوبی به دلیل وجود سیستم صنعتی در کشور و فرهنگ‌ کار شبانه است. قوانین کره جنوبی برای همه کارمندان در هفته 40 ساعت کار را تعیین می‌کند. با این حال دولت مجوز کار تا 12 ساعت اضافه کاری در هفته و 16 ساعت کار در آخر هفته را با کارکنان خواهد داد. مردم کره جنوبی بسته به شغل و بهره‌وری، ساعات کاری متفاوتی دارند. گزارش شده است که کارمندان بخش خصوصی در هنگام اضافه کاری 5 ساعت بیشتر از همکاران خود در بخش دولتی کار می‌کنند.

یونان

یونان یکی از بیشترین ساعات کاری سالانه را در بین کشورهای عضور سازمان همکاری اقتصادی و توسعه دارد. متوسط ساعات کاری برای کارگران در یونان 42 ساعت در هفته است. این نرخ کار باعث شده تا یونان تنها کشور با طولانی‌ترین ساعات کاری در اروپا باشد. یونان با میانگین 2042 ساعت کاری سالانه در رده سوم این لیست قرار گرفته است.

شیلی

در سال 2018، کارگران شیلی به طور متوسط 1988 ساعت کار می‌کردند. طبق قوانینی در شیلی، حداکثر ساعت کاری در هفته 45 ساعت به علاوه دو ساعت اضافه کاری است. اما با این حال، کارکنان به طور متوسط 42 ساعت کار می‌کنند. از سوی دیگر طبق گزارش‌های و بررسی‌ها، حدود 16٪ از کارمندان شیلی بیش از 50 ساعت در هفته کار می‌کنند که این میزان کار بسیار زیاد است.