اگر بودجه نامحدودی دارید که به دنبال تجربه اقامتگاه‌های فوق‌العاده در هر نقطه از جهان هستید، در اینجا پنج هتل برتر در سال ۲۰۲۰ قرار دارند.

۵. هیلتاپ، فیجی

 – یک ویلای بسیار مجلل که در مجمع الجزایر فیجی واقع شده است. هنوز هم باید از طریق درخواست از صاحب هتل، دیتریک ماتشیتز به دنبال رزرو اتاق باشید. این هتل نظرات مثبت زیادی را دریافت کرده است. شما نمی توانید در اینجا اتاقی رزرو کنید، اما دوستی با بنیانگذار ردبول ممکن است به شما فرصتی را برای گذراندن تعطیلات در این هتل بدهد.

۴. هتل راج پالاس، جیپور، هند

 – گران ترین هتل در آسیا با نرخ روزانه بیش از ۴۳ هزار دلار.   در سال ۱۷۲۷ ساخته شد و به عنوان یک هتل با میراثی کهن شناخته می‌شود. این هتل قبلاً مکان ماهاراجا بود که زمانی در آنجا ساکن بود.   حتی می توانید موزه ای را پیدا کنید که میراث هند در آن به نمایش گذاشته می‌شود.

۳. هتل چهار فصل وارنر، نیویورک

 – ساخت این ساختمان در سال ۱۹۸۹ آغاز شد و هفت سال زمان و ۵۰ میلیون دلار برای ساخت آن زمان برد. این یکی از گرانترین هتل های آمریکا است. اتاق های عجیب و غریب، دارای نمای سقف ۳۶۰ درجه و پارچه های بافته شده از طلا و پلاتین از جمله سایر ویژگی های این هتل است و هزینه آن شبی ۵۰ هزار دلار است.

۲. هتل ویلسون رویال، ژنو، سوئیس

– نام بیست و هشتمین رئیس جمهور ایالات متحده روی این هنل واقع در نزدیکی ساختمان سازمان ملل در دریاچه ژنو قرار دارد. ساکنین این هتل از مناظر باشکوه کوه های آلپ سوئیس لذت می برند. مجموعه پنت هاوس با مساحت ۱۸۰۰ متر مربع با پنجره های ضد گلوله است. همچنین آسانسورهای شخصی شما را از بین تمامی تجملات هتل، مستقیماً به آپارتمان منتقل می کنند.

۱. زیردریایی دیپ لاکچری، سنت لوسیا

 – با هزینه شبی ۱۵۰ هزار دلار، رسما گران‌ترین هتل دنیا است و در اقیانوس، در عمق قابل توجهی واقع شده است. منظره‌ای که در زیر آب از کل جهان دریایی می‌بینید باعث می‌شود هر دقیقه که در این هتل می گذرانید، ارزش هزینه‌اش را  داشته باشد.