پس از لغو شدن بازی و خوانندگی فرزاد فرزین در عاشقانه 2 و در حالی که پروژه گیسو به کارگردانی منوچهر هادی آخرین روزهای فیلمبرداری خود را می‌گذراند، به تازگی محمدرضا گلزار که نقش اول این مجوعه را نیز بر عهده دارد به عنوان خواننده تیتراژ «گیسو» انتخاب شده است. این قطعه با نام «گیسو» در روزهای اخیر با خوانندگی و آهنگسازی محمدرضا گلزار مجوز ارشاد را دریافت کرده است. محمدرضا گلزار ، هومن سیدی ، ساره بیات ، هانیه توسلی ، مسعود رایگان ، بهاره رهنما ، شمسی فضل الهی وحسین یاری از جمله بازیگران این سریال هستند که قرار است از اواخر زمستان در شبکه نمایش خانگی منتشر شود.

آهنگ آغاز فرزاد فرزین: عاشقانه

آهنگ پایان محمدرضا گلزار: به دادم برس

گیسو (فصل دوم سریال عاشقانه) در ادامه فصل اول سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی هومن کبیری است. این سریال به صورت هفتگی (چهارشنبه‌ها) از پلتفرم نماوا پخش می‌شود. اولین قسمت این سریال در چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ پخش شد.

رضا (حسین یاری) در مخمصه‌ای افتاده که برای بیرون آمدن از آن به کمک سهیل (محمدرضا گلزار) و پیمان (هومن سیدی) نیاز دارد. اما نقشه آن‌ها آن‌طور که باید پیش نمی‌رود و اتفاقاتی رخ می‌دهد که کنترل اوضاع را از دست همه خارج می‌کند و …

برای دانلود سریال گیسو میتوانید از سایت هکس دانلود اقدام کنید.

https://hexdownload.co/59686/gisoo-series/