شامپو تثبیت کننده رنگ مو اوریفلیم با فرمولاسیون مخصوص جهت تثبیت رنگ و تقویت موهای رنگ شده و هایلایت شده بخصوص موهای شرابی و کرمی بکار میرود. خاصیت آبرسانی بسیار قوی این شامپو برای حفظ سلامت طبیعی بافت مو بسیار تاثیرگذار است. همچنین این محصول با دارا بودن ترکیبات خاص خود جهت ماندگاری رنگ مو شادابی و لطافت از دست رفته را برای موی سر به ارمغان میاورد.

 

معرفی محصولات هیریکس اوریفلیم Hairx

 

شامپو ترمیم کننده مو هیریکس اوریفلیم ۴۰۰ میل HairX Advanced Care

شامپو ترمیم کننده مو هیریکس اوریفلیم مناسب برای ترمیم موهای آسیب دیده با دارا بودن کمپلکس تقویت کننده، ساختار مو را تقویت می کند. این محصول حاوی روغن سویا، چربی‌ها و پروتئین‌های مورد نیاز مو، به صورت یک لایه بر روی ساقه مو قرار میگیرد و موها را پر تراکم تر و حجیم تر میکند. به مرور  خشکی و شکنندگی موها را کاهش می‌دهد. و به بازسازی موهای آسیب دیده کمک می‌نماید. محصولات اوریفلیم، ارگانیک و عاری از هرگونه مواد شیمیایی می باشد و همچنین این شرکت، برای آزمایش محصولات خود بجای استفاده از حیوانات، از روش ها و تکنولوژی های خاصی استفاده کرده است؛ که با این کار توانسته، طرفداران زیادی، به خصوص افرادی که به محیط زیست و حیوانات اهمیت می دهند، را چند برابر کند. برای خرید محصولات اوریفلیم از نوع اصل و اورجینال حتما به فروشگاه شیکولات سر بزنید و قیمت محصولات اوریفلیم را با نازل‌ترینو بهترین قیمت دریافت نمایید.

 

سرم مو ترمیم کننده و ضدموخوره آلتیمیت ریپیر هیریکس اوریفلیم HairX

سرم ضدموخوره هیریکس اوریفلیم hairx Ultimate repair بازسازی کننده و کاهش دهنده موخوره می باشد. حاوی روغن آرگان و بهبود دهنده خشکی و شکنندگی موها با مرطوب کردن ساقه های مو. همچنین پیشگیری از بروز موخوره و افزایش درخشندگی و ماندگاری رنگ موها و افزایش استحکام و کشسانی و حالت پذیری بهتر موها از خواص بی نظیر این سرم می باشد. از دیگر فواید استفاده از سرم موی هیریکس اوریف لیم می توان به تغذیه و ترمیم ساقه و تار موهای آسیب دیده ناشی از رنگ مش و مواد دکلره و تغذیه و ترمیم ساقه و تار موهای آسیب دیده بر اثر حرارت روش های مختلف آراستن مو ( سشوار و اتوی مو ) و تغذیه و ترمیم ساقه و تار موهای آسیب دیده بر اثر آلودگی هوا، آب و هوای نامناسب، کلر و آب استخرها اشاره کرد. مصرف این سرم مو برای همه انواع موها مناسب می باشد و برای استفاده پس از شستن موها و گرفتن آب آن ها با حوله، مقدار لازم از سرم مو را روی کف دو دست پخش کنید و ساقه موها را از نزدیک ریشه تا نوک آنها به طور مساوی به سرم مو آغشته کنید.

شامپو ترمیم کننده مو اوریفلیم هیریکس 250 میل Hairx

شامپو ترمیم کننده مو اوریفلیم سری هیریکس مناسب ترمیم موهای آسیب دیده حجم 250 میل با دارا بودن کمپلکس تقویت کننده، ساختار مو را تقویت می کند و با وجود روغن سویا و چربی‌ها و پروتئین‌های مورد نیاز مو، به صورت یک لایه بر روی ساقه مو قرار میگیرد و موها را پر تراکم تر و حجیم تر میکند و طولانی مدت این تاثیر را باقی می‌گذارد. به مرور این ترکیبات خشکی و شکنندگی موها را کاهش می‌دهد و به بازسازی موهای آسیب دیده کمک می‌نماید. محصولات اوریفلیم، ارگانیک بوده و عاری از هرگونه مواد شیمیایی می باشد و همچنین این شرکت، برای آزمایش محصولات خود بجای استفاده از حیوانات، از روش ها و تکنولوژی های خاصی استفاده کرده است؛ که با این کار توانسته، طرفداران زیادی، به خصوص افرادی که به محیط زیست و حیوانات اهمیت می دهند، را چند برابر کند. برای خرید محصولات اوریفلیم از نوع اصل و اورجینال حتما به فروشگاه شیکولات سر بزنید و قیمت محصولات اوریفلیم را با نازل‌ترینو بهترین قیمت دریافت نمایید.

 

اسپری سی سی مو اوریفلیم هیریکس کرم موی CC HairX

مزیت های فوق العاده فراوان اسپری سی سی اوریفلیم، حفاظت، تغذیه،و زیبایی مو همه در یک محصول گنجانده شده است. بدون نیاز به شستشو و مراقبت های ویژه می توان از این محصول استفاده کرد. اسپری مو cc اوریفلیم یک کرم چند منظوره می‌باشد و مزایای شگفت انگیزی دارد. دارای فرمول جدید،که نرم و بدون چربی ، مناسب برای استفاده مکرر می‌باشد. اسپری زیبا کننده موی سی سی هایرکس کمک می کند که مو از درون هیریکس تغذیه شود، موهای اسیب دیده را دوباره زنده و شاداب می کند، و همچنین شانه زدن موها را آسان می کند.حجم اسپری 150 میلی لیتر می‌باشد. اسپری موی هیریکس برای تمام انواع مو و به ویژه موهای خشک و گره دار مناسب است. این محصول برای انواع موهابه خصوص برای موهای آسیب دیده، رنگ شده، ضخیم و زبر بسیار مناسب است. کرم موی سی سی اوریفلیم به شما کمک می کند تا به آسانی موها را بدون نیاز به شست و شو برای طولانی مدت تغذیه وتقویت کنید و باعث افزایش درخشندگی و سلامت موها می شود. اسپری سی سی اوریفلیم برای همه انواع مو و خشک, چرب, معمولی, رنگ شده, فر و مجعد, آسیب دیده و گره دار مناسب است.