گلزنی آرون رمزی هافبک ۲۹ ساله تیم فوتبال آرسنال بازهم قربانی گرفت.

به گزارش واریته، پس از گلزنی «آرون رمزی» برای آرسنال در دیدار هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برابر «تاتنهام» دو نفر به فهرست قربانیان گل‌های لعنتی این بازیکن اضافه شدند. «کیث فلینت» خواننده معروف بریتانیایی و «لوک پری» بازیگر سرشناس آمریکایی به فاصله کمتر از ۴۸ ساعت پس از گلزنی آرون رمزی و دقیقا در روز چهارم مارچ از دنیا رفتند.

کیث فلینت خواننده گروه «پرادیجی» بود و در ژانر موسیقی الکترونیک فعالیت می‌کرد. او به همراه گروهش اجراهای متعددی در نقاط مختلف اروپا برگزار کرده بود و پیکیر بی‌جانش روز چهارم مارچ توسط پلیس در خانه‌اش پیدا شد و پس از بررسی‌های اولیه خودکشی این خواننده تأیید شد. هنوز دلیل خودکشی و مرگ این خواننده از سوی رسانه‌ها یا اطرافیان کیث فلینت ۴۹ ساله عنوان نشده است. نکته جالب درباره این خواننده که بارها توسط رسانه‌ها به آن پرداخته شده این است که کیث فلینت یک موتورسوار حرفه‌ای هم بود و هیچگاه در این زمینه برایش تصادف شدیدی رخ نداده بود. او در سال ۲۰۰۷ برای شرکت در رقابت‌های گرند پریکس موتورسواری اسپانیا با موتور مسافت ۱۵۰۰ مایلی انگلستان تا جنوب اسپانیا را طی کرده بود.

دومین قربانی گل جدید آرون رمزی به تاتنهام هم لوک پری بازیگر سرشناس آمریکایی بود که با ایفای نقش در سریال «بورلی هیلز» به شهرت زیادی رسید. این بازیگر در سن ۵۲ سالگی به دلیل سکته مغزی در بیمارستانی در لس‌آنجلس بستری شده بود و عصر روز چهارم مارچ درگذشت.

لوک پری هنرپیشه مشهور امریکایی درگذشت

داستان قربانیان گل‌های آرون رمزی که در رسانه‌های دنیا به گل‌های لعنتی یا گل‌های مرگ معروف است از نوامبر سال ۲۰۰۹ شروع شد. زمانی که او در لباس تیم آرسنال دروازه «ولور همپتون» را باز کرد به فاصله کوتاهی «آنتونیو د نگریس» بازیکن تیم ملی فوتبال مکزیک درگذشت. اما در شرایطی داستان گل‌های مرگ آرون رمزی که چیزی شبیه به سناریو فیلم‌های سینمایی تخیلی است جدی شد که سه چهره معروف در سال ۲۰۱۱، همزمان یا با فاصله کمتر از ۵ روز پس از گل‌های او قربانی شدند. «اسامه بن لادن»، «استیو جابز» و «معمر قذافی» سه چهره‌ای بودند که در ماه‌های می و اکتبر همان سال پس از گل‌های این هافبک خبر مرگشان در دنیا پیچید.

کشته‌شدگان گل‌های لعنتی آرون رمزی تنها سیاستمداران و چهره‌های سینمایی نیستند و پیش از کیث فلینت، «وینتی هیوستون» و «دیوید بویی» که هر دو در زمینه خوانندگی هم فعالیت داشتند در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ بعد از گل‌های آرون رمزی از دنیا رفتند. پاول واکر، رابین ویلیامز، نیکی هایدن و راجر مور سایر چهره‌های مطرح داستان عجیب ولی روتین گل‌های مرگ هستند.

با احتساب کیث فلینت و لوک پری تا امروز ۲۱ چهره مطرح پس از گلزنی آرون رمزی از دنیا رفته‌اند و حالا باید منتظر ماند و دید فصل آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. چرا که قرار است او از فصل ۲۰۱۹ در سری آ ایتالیا و با لباس تیم یوونتوس توپ بزند.