آلبوم جدید کاکوبند به نام دنیای نو نام گرفت و در تاریخ ١٧ بهمن ماه روانه بازار موسیقی کشور می‌شود.

به گزارش واریته، پس از دو سال سکوت سوال برانگیز، سرانجام آلبوم جدید گروه «کاکوبند» به مرحله انتشار رسید و این اثر با هفت قطعه در اختیار دوستداران موسیقی قرار خواهد گرفت.

سبک خاص و تعریف متفاوت«کاکوبند» از موسیقی تلفیقی و مرزبندی نامحدودی که برای مخاطبانش در نظر دارد، باعث شده آثار کاکوبند برای هر شنونده با هر سلیقه و نگاهی جالب توجه باشد.

دغدغه اصلی این گروه حضور در مارکت جهانی موسیقی ست و برای رسیدن به این مهم سالهاست اعضای کاکوبند در حال تکاپو و پژوهش اند.
آلبوم جدید کاکوبند به نام دنیای نو با همین ذهنیت و به منظورگسترش مخاطبان این گروه و این سبک در جغرافیای جهانی وغیر هم زبان تهیه و تولید شده است و دلیل سکوت دو ساله شان مطالعه و تحقیق در این باب بوده است.

برنامه ریزی انتشار جهانی این اثر نیز با جدیت تمام انجام شده و قرار است از طریق سامانه های جهانی نشر موزیک در اختیار دوستداران و علاقمندان به موسیقی قرار بگیرد.

کاکوبند در این آلبوم از «نیما صرافی مهر» به عنوان آهنگساز، تنظیم کننده، میکس و مسترینگ، «امیر علیزاده» (مشاور تنظیم،آهنگسازی، طراحی ریتم و صدا) و «پویا صرافی مهر» (ملودی ساز و مشاور در آهنگسازی و تنظیم) برای فرایند تولید «دنیای نو» بهره برده است که خوانش آوای این قطعات به عهده نیما و پویاصرافی مهر بوده است.

گفتنی ست کنسرت «کاکوبند» پس از مدت ها دوری از صحنه با شمایل جدید و اجرای قطعات آلبوم جدیدشان پنجشنبه ۹ اسفند در سالن وزارت کشور برگزار خواهد شد.