کنسرتی برای بهنام به خوانندگی سیروان خسروی، زانیار خسروی و شهاب رمضان به دلیل استقبال خوب مخاطبان تمدید شد.

به گزارش واریته، در این کنسرت که قرار است روز شنبه ۲۲ و یکشنبه ۲۳ دی‌ماه در سالن همایش ایرانیان برگزار شود، سیروان خسروی، زانیار خسروی و شهاب رمضان اجرا خواهند داشت.

این اجرا که با استقبال فراوان علاقمندان مواجه شد برای شامگاه یکشنبه ۲۳ دی نیز تمدید شد و دیگر قابل تمدید نخواهد بود، در این اجرا آهنگ‌هایی از بهنام صفوی، سیروان خسروی، زانیار خسروی و شهاب رمضان اجرا می‌شود.

سیروان خسروی پیش از این برگزاری کنسرتی برای بهنام صفوی را در صفحه شخصی‌اش اطلاع‌رسانی و اعلام کرد: «همونطور که قبلا هم گفته بودیم، خانواده بهنام عزیز درخواست کمک مادی از کسی نداشته و ندارند و هیچگونه پیشنهاد کمک مالی از دوستان بهنام را قبول نکردند. اما با اجرای این کنسرت و اینگونه همیاری موافقت کردند. (هیچکدام از خوانندگان، سالن ایرانیان، اداره اماکن و سایر عوامل در این اجرا هیچگونه منفعت مالی ندارند و تمامی درآمد این کنسرت به خانواده صفوی تعلق می‌گیرد)

لازم به ذکر است، بلیت‌های شب اول این کنسرت در مدت زمان کوتاهی به فروش رسید و همچنین به علت استقبال بی سابقه از این کنسرت، سایت ایران کنسرت که قوی‌ترین سایت بلیت فروش کنسرت در ایران است برای لحظاتی دچار اختلال شد.

بلیت‌فروشی شب دوم «کنسرتی برای بهنام» ساعت ۱۶ روز شنبه از سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com انجام می‌گیرد.

بهنام صفوی، خواننده پاپ که متولد ۱۳۶۲ است، در سال ۱۳۹۲ متوجه ضایعه مغزی شد و به دلیل ابتلا به سرطان تحت درمان قرار دارد و مدتی‌ است نمی‌تواند مثل گذشته فعالیت هنری‌اش را ادامه دهد.