مازیار فلاحی در پاسخ به اینکه کدام یک از آهنگ‌های خودش را از همه بیشتر دوست دارد، گفت: یک کار که هنوز اجازه انتشار پیدا نکرده را از همه بیشتر دوست دارم، امیدوارم مساعدتی شود من وابسته به این شعر و آهنگ شدم و هر روز به آن گوش می‌دهم و غصه می‌خورم.

مازیار فلاحی خواننده موسیقی پاپ که در برنامه یلدا شبکه یک حاضر شده بود، درباره تیتراژ تلویزیونی که این شب‌ها با صدای او پخش می‌شود، بیان کرد: سریال مینو که به من پیشنهاد شد خیلی با فضای من همخوان بود و صحنه‌های تاثیرگذاری داشت که من از دیدن آنها خیلی منقلب شده بودم. این سریال را از ته دل دوست داشتم و می‌خواستم برای آن موسیقی بسازم و بخوانم و در نهایت سه کار برای آن ساختم.

او در پاسخ به این پرسش که آیا همچنان به بازیگری ادامه می‌دهد؟ گفت: در زمینه بازیگری آخرین کارم در فیلم سینمایی «یادم تو را فراموش» بود که این روزها در گیر و دار اکران است. باز هم اگر پیشنهادی باشد که به فضای من بیاید انجام می‌دهم. در آن فیلم هم در نقش یک آهنگساز بودم که استودیو پیانو هم داشتم.

فلاحی در پاسخ به این سوال علی ضیا که آیا محمدرضا گلزار را به عنوان خواننده پذیرفته‌اید، تصریح کرد: من نباید او را بپذیرم اگر مردم به کنسرت خواننده بروند و آثارش را گوش بدهند یعنی او را پذیرفته‌اند. من خودم آهنگی برای گلزار نوشتم که سوپراستار نام داشت و درباره لحظات غمگینی بود که سوپراستارها هم به آن دچار می‌شوند. در عرصه موسیقی هم یا تو را دوست دارند یا ندارند. یا کارت در حجم زیاد شنیده می شود یا نه … .

خواننده «قلب یخی» درباره انتقادی که به جواد خیابانی کرده بود، هم گفت: به عنوان یک شهروند درباره یکی از گزارش‌های خیابانی حرف زدم و خدایی نکرده نمیخواستم او را برنجانم. خیلی او را دوست دارم و او هم مثل من حساس است و تکان بخورد اشکش درمی‌آید. من احساسات و عواطفم را نمی‌توانم پنهان کنم و در خانه که فیلم می‌ بینم اشک می‌ریزم.

یاحا کاشانی ترانه سرای قطعه «حتی اگه پیرم بشی» با صدای مازیار فلاحی دیگر مهمان برنامه بود که از همکاری‌های جدید خود با حامد همایون، فرزاد فرزین و محمد زندوکیلی خبر داد.