کیف ها در این روزگار جزو ملزومات خانم ها شده است. آن ها همیشه در مدل ها ، شکل ها ، رنگ ها ، قیمت ها و اندازه های مختلف وجود دارند. ما در اینجا 5 تا از گرانترین کیف های دنیا را به شما معرفی می کنیم.

Urban Satchel Louis Vuitton Bag – $150,000  -5

طراحي عجيب ديگر اين شركت این کیف است. خانه مد اين محصول را كيف سطل زباله اي ناميدند كه شامل بطري آب معدني ، پاكت سيگار و آدامس جويده شده می باشد. اين كيف دوشي شهري بيشتر شبيه يك منطقه نگهداري زباله است تا كيف يک خانم.

Lana Marks Cleopatra Bag – $250,000  -4

در واقع سطح بزرگتري از مد را با تولید اين كيف ارايه داد. اين كمپاني هر سال يک مدل كيف طراحي مي كند كه در شكل و رنگ با هم متفاوتند . جنس اين كيف از چرم تمساح با يك پوشش نقره اي مي باشد. قلاب آن از طلاي سفيد ١٨ عيار كه از ١٥٠٠ الماس سياه و سفيد پوشانده شده تشکیل شده است.

Chanel “Diamond Forever” Handbag – $261,000  -3

هيچ چيزي نمي تواند به نام الماس هميشگي اين كيف دستي صدمه وارد كند ، اين كيف از چرم تمساح با كيفيت عالي ساخته شده  است ، همراه با ٣٣٤ الماس كه جمعا وزنش ٣.٦٥ قيراط  مي شود.

بند دوشي از طلاي سفيد مي باشد. قيمت بالاي اين كيف از همه اين موارد ناشي می شود. فقط ١٣عدد از این کیف موجود است كه ٥ تا از آن ها در آمريكا مي باشد.

Hermes Birkin Bag by Ginza Tanaka – $1.9 million  -2

این کیف از جنس پلاتين است كه ارزش بسيار زيادي دارد . در سطح بيروني ٢٠٠٠ الماس دارد. بهتر از همه، اين كيف داراي يك بند داراي الماس مي باشد كه قابلیت جدا شدن داشته و می توان از آن به عنوان دستبند يا گردنبند استفاده کرد .

الماس مركزي اين كيف يك الماس ٦ قيراطي گلابي شكل مي باشد، كه مي توان از آن به عنوان گل سينه استفاده کرد. پلاتين و الماس تركيب ارزشمند و گرانی می باشد.

Mouawad’s 1001 Nights Diamond Purse – $3.8 million  -1

این کیف به عنوان گران ترين كيف دنيا در گینس ثبت شده است. اين طرح زیبا كار ١٠ طراح حرفه اي با ٨٨٠٠ ساعت وقت می باشد. اين كيف قلبي شكل از  طلای سفید ١٨عیار تهيه شده اما درخشندگي اصلي آن به خاطر وجود سنگ هاي درخشان  مانند : ٥٦ الماس صورتي و ١٠٥ الماس زرد و  ٤٣٥٦ الماس بي رنگ می باشد.