امروز می خواهم اطلاعاتی را ارائه دهم که مطمئناً اکثر شما از آنها آگاه نیستید. برخی از تلفن ها هستند که تقریباً یک دهه عمر دارند اما با کمال تعجب آنها گران ترین تلفن های جهان هستند.

5. آیفون 3جی کینگ باتن (iPhone 3G Kings Button)

آیفون 3جی کینگ باتن، پنجمین تلفن همراه گران قیمت در جهان است. در واقع این یک آیفون منحصر به فرد است. هزینه این تلفن همراه 2.5 میلیون دلار است. می خواهید بدانید که چرا نام کینگ باتن به این تلفن همراه داده شده است؟ به این خاطر که تنها دکمه خانه (home) در آیفون 3 با الماس 6.6 قیراطی جایگزین شده است.

جذابیت دیگری که در این گوشی بسیار خودنمایی می کند، نوار طلای سفید لبه های گوشی که با یکصد و سی و هشت الماس تزئین شده است.

این آیفون زیبا توسط یک اتریشی به نام پیتر آلیسون طراحی شده است. اما اگر مجبور باشم بهترین ویژگی این آیفون را انتخاب کنم، مطمئناً دکمه خانه الماس خواهد بود. این ویژگی منحصر به فرد از این آیفون یک شاهکار استثنایی تمام عیار ساخته است. واقعا چه چیزی مجلل تر و شیک تر از الماس؟

4. Goldstriker iPhone 3GS Supreme

Goldstriker یک نمونه دیگر از محصولات آیفون در این لیست است. همانند کینگ باتن در این گوشی هم دکمه هوم یا خانه از الماس ساخته شده با این تفاوت که در این نسخه، جرم الماس آن بیشتر است. این شاهکار بی نظیر کار استادانه “استوارت هوگس” است. دویست و هفتاد و یک گرم طلای بیست و دو عیار در این تلفن همراه جای گرفته است.

جالب است بدانید که حاشیه این آیفون از یکصد و سی و شش الماس ساخته شده است. آرم سیب پنل پشتی آن نیز از پنجاه و سه الماس تشکیل شده است. این تلفن همراه با مبلغ 3.2 میلیون دلار در دسترس است. مانند کینگ باتن ، Gold Striker نیز برای دکمه خانه یک الماس تک برش دارد، اما با این تفاوت که به الماس 7.1 قیراطی مجهز شده است.

3. iPhone 4 Diamond Rose Edition

سومین تلفن همراه گران قیمت دنیا هم یک آیفون است! این گوشی موبایل یکی از شاهکارهای Stuart Hughes است. این محصول آیفون یک تلفن همراه ارزشمند و خاص بوده و بسیار نادر است. این آیفون از رزگلد جامد ساخته شده است. علاوه بر طلای به کار رفته در این گوشی گران قیمت، پانصد تکه الماس نیز در آن به کار رفته است.

لوگو سیب پنل پشتی گوشی نیز متشکل از 53 الماس است. مانند دو آیفون قبلی لیست ما، این گوشی نیز به یک دکمه خانه ساخته شده با الماس مجهز شده است.

نکته جالب توجه دیگر اینکه در وسط دکمه هوم یا خانه، یک الماس تک برش صورتی 7.4 قیراطی وجود دارد. این گوشی دارای برچسب قیمت 8 میلیون دلار است.

2. Stuart Hughes iPhone 4s Elite Gold

و باز هم Stuart Hughes با طراحی بی نظیرش، عنوان طراح دومین گوشی گران قیمت دنیا را از آن خود کرد. قطعا دومین تلفن گران قیمت جهان با انتظارات زیادی همراه است. این یک گوشی کاملاً دست ساز است.

همانطور که در تصویر می بینید الماس هایی که به طور منظم دور تا دور گوشی جای گرفته اند، زیبایی خیره کننده ای به آن بخشیده اند. پنل پشت و لوگو نیز از طلای بیست و چهار قیراط ساخته شده است.

آرم سیب پنل پشتی از پنجاه و سه الماس تشکیل شده است. همانند گزینه های قبل، دکمه هوم آن از الماس ساخته شده است. اما این یک الماس بزرگ 8.6 قیراطی است.

بسته بندی این آیفون بسیار جذاب و سلطنتی است. جعبه ای که این گوشی در آن قرار گرفته است از پلاتین جامد ساخته شده و بر روی درب آن، با چندین سنگ قیمتی نادر نظیر اپال، استار سان استون ، روتیل کوارتز، چاروئیت و پیترسیت قرار گرفته است. قیمت این گوشی آیفون 9.4 میلیون دلار است.

1. Falcon Supernova iPhone 6 Pink Diamond

این شما و این گران قیمت ترین موبایل دنیا!

این گوشی مثل گوشی های قبل شامل صدها تکه الماس نیست، اما جالب است بدانید که یک الماس صورتی خیره کننده در پنل پشتی آن تعبیه شده و کل این گوشی زیبا با یک پوشش از طلای 18 عیار احاطه شده است. Falcon Diamond Falcon Supernova در حال حاضر متعلق به همسر ثروتمندترین مرد آسیا، نیتا امبانی است. قیمت گرانترین تلفن همراه جهان 48.5 میلیون دلار است.