یلدا عباسی نوازنده دوتار خراسان با حضورش در آرنا تور کنسرت‌های گروه موسیقی شیلر مورد توجه ویژه تماشاگران آلمانی قرار گرفت.

به گزارش واریته گروه موسیقی شیلر که فروردین امسال جدید ترین آلبومش با نام صبح دم را با همکاری با هنرمندان ایرانی در سطح بین‌ المللی به انتشار رساند در حالی تور کنسرت این آلبوم را که آرنا تور نام گذاری شده بود آغاز کرد که یلدا عباسی نوازنده دوتار خراسان نیز آن‌ ها را در این اجراها همراهی می‌کند.

مصطفی کبیری که در ایران نماینده و تهیه کننده گروه شیلر بوده و او این گروه را به ایران دعوت کرده می‌ گوید کریستوفر فون دیلن با توجه به استقبال اعضای گروه و همچنین تماشاگران آلمانی از حضور یلدا عباسی در آرنا تور در تلاشند تا این بانوی هنرمند در دیگر تور های گروه هم آنها را همراهی کند.

آرنا تور عنوان تازه‌ ترین تور کنسرت‌ های گروه مطرح شیلر است که از تاریخ ۸ می ۲۰۱۹ مصادف با ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ در آلمان آغاز شده و تا امروز پنج کنسرت از این تور کنسرت در شهر های درسدن، لایپزیگ، فرانکفورت، نورنبرگ و بیلفلد با حضور یلدا عباسی برگزار شده و این هنر مند ایرانی قرار است تا روز ۲۵ می در ۱۰ کنسرت دیگر این گروه که در شهر های ارفورت، هانوفر، کلن، اوبرهاوزن، منهایم، اشتوتگارت، مونیخ، برمن، هامبورگ و برلین برگزار می‌شود نیز حضور داشته باشد.

مصطفی کبیری همچنین درباره روابط هنری بین المللی افزود :با توجه به گستره روابط با هنر مندان مطرح و شناخته شده بین‌ المللی این افتخار را داشته ام تا زمینه‌ ساز همکاری بین هنر مندان کشورم در این رخداد های مهم بوده و از این‌ پس هم تلاش خواهم کرد تا حامی ارتباط بین هنرمندان داخلی و بین‌ المللی باشم هدفی که از آغاز به کار در این عرصه مدنظر داشته و دارم.

شایان ذکر است پیش از این گروه شیلر در سالن وزارت کشور ایران نیز به اجرای کنسرت پرداخته اند و حجت اشرفزاده نیز با این گروه همکاری داشته است.

 

بیماری ویروس کرونا (COVID-19)، نتایج مطالعات سازمان بهداشت جهانی درباره ویروس کرونای جدید