حامد همایون خواننده معروف و پرطرفدار ایرانی ممنوع الکار شد

به گزارش واریته خواننده پرطرفدار کشور به دلیل اینکه پیش از اجرای کنسرت ۱۴۰۰ نفری لس آنجلس از مزار هایده خواننده پیش از انقلاب که سالهاست فوت شده دیدار کرده بود و بهروز وثوقی که در کنسرت وی حضور داشت و توسط این خواننده معرفی شد بصورت موقتی ممنوع الکار شد.

حامد همایون برای تور کنسرت خود از ایران به آمریکا سفر کرده است. او تاکنون چند کنسرت از جمله در پایتخت ایالات متحده آمریکا داشته است.

سید حامد محمودزاده با نام هنری حامد همایون فارغ التحصیل فوق لیسانس مهندسی آبیاری زه کشی از دانشگاه سراسری شیراز است، مادرش معلم بود و پدرش بازنشسته بانک ملی است و درباره علاقه مندی به خوانندگی می گوید : از بچگی در دورهمی‌ های خانوادگی می‌ خواندم در دانشگاه به‌ صورت جدی‌ تر، گروهی با بچه‌ ها داشتیم که دست‌ و پاشکسته آهنگ‌ هایی می‌ ساختیم و اجرا می‌ کردیم حتی برای اجراهایمان بلیت هم می‌ فروختیم، آن‌ موقع در دانشگاه به بچه‌ ها سلفژ هم درس می‌ دادم دانشگاه فضای خوبی برای پیشرفت به من می‌ داد

آلبوم نخست وی که دوباره عشق نام دارد در دی ۱۳۹۵ منتشر شد. این آلبوم هجده آهنگ داشت که ۱۲ آهنگ آن قبلاً در فضای مجازی منتشر شده بودند و ۶ آهنگ جدید نیز داشت. همایون در آغاز توسط پروژه استعدادهای موسیقی ایران مؤسسه فرهنگی هنری ترانهٔ شرقی معرفی شد. نخستین حضور وی در تلویزیون در ویژه برنامهٔ شب یلدای سال ۱۳۹۵ بود که او به‌طور زنده از برج میلاد برای ویژه برنامهٔ شبکه پنج برنامه اجرا کرد.

حامد همایون در مصاحبه با روزنامه جام جم در دی ۹۵ گفته‌است : بیشتر ترانه‌ ها در کشور ما حس غم را منتقل می‌کنند و از ناله و خیانت و سیاهی می‌گویند. ما تصمیم گرفتیم سردمدار ترانه‌های شاد و مثبت باشیم.