بریتنی اسپیرز خواننده معروف پاپ پس از بیماری حاد پدرش، به دلیل مشکلات روحی به یک مرکز روان‌ درمانی مراجعه کرد.

به گزارش واریته بریتنی اسپیرز ۳۷ساله که خواننده معروف پاپ آمریکایی میباشد به دلیل مشکلات جسمی و بیماری پدرش جیمی اسپیرز دچار مشکلات روحی شدیدی شد. او هفته گذشته داوطلبانه در یک مرکز بررسی بهداشت روان ثبت نام کرد و قرار است ۳۰ روز در آنجا بستری باشد.

این خواننده به شدت از مشکلات عاطفی رنج می‌برد و در حال تلاش است تا با وضعیت سلامتی پدرش جیمی کنار بیاید. او علاوه بر این یک سری از کنسرت‌هایش را به دلیل همین مشکلات لغو کرد.

بریتنی اولین آلبوم مستقل خودش را با نام «عزیزم یک بار دیگر» در ژانویه سال ۱۹۹۹ منتشر کرد. این آلبوم مقام اول را در «بیلبورد ۲۰۰» بدست آورد. از این آلبوم نزدیک به ۲۶ میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش رفت که پرفروش‌ترین آلبوم با هنرمندی یک خواننده نوجوان تلقی می‌شد. پس از مدتی بریتنی همراه با شرکت جایو رکوردز اولین موزیک ویدئو خود را که همنام با اولین آلبومش بود به نمایش درآورد که در اولین روز انتشار، نزدیک به ۵۰۰ هزار نسخه از آن کپی و به فروش رسید و مقام اول را در بیلبورد ۱۰۰ بدست آورد. این آهنگ در تمامی چارت‌ها (آمریکا، کانادا، اروپا و استرالیا) توانست مقام اول را کسب کند. آهنگ « «عزیزم یک بار دیگر»» توانست در کل جهان ۹ میلیون نسخه فروش کند و در ایالات متحده پرفروش‌ترین آهنگ سال شود. این آهنگ اولین جایزه گرمی را به عنوان بهترین اجرای خواننده پاپ زن به بریتنی داد. «اوه بازهم دسته گل به آب دادم» دومین آلبوم استدیویی بود که بریتنی در ماه می سال ۲۰۰۰ منتشر کرد. این آلبوم مقام اول را در جدول آمریکا بدست آورد و تنها در آمریکا نزدیک یک میلیون نسخه از آن به فروش رفت و در سراسر جهان نزدیک به بیست میلیون نسخه از آن کپی شد. این آلبوم در کشورهایی مثل استرالیا، نیوزلند، انگلستان و بیشتر کشورهای اروپایی در صدر قرار داشت. پس از مدتی بریتنی اسپیرز توری با نام «اوه!… باز هم دسته‌گل به آب دادم» را در سراسر جهان اجرا کرد که چیزی بالغ بر چهل میلیون دلار از این تور بدست آورد

این خواننده پیش از این نیز در سال ۲۰۰۸، در یک مرکز روانپزشکی بستری شده بود.