کاپیتان مارول (Captain Marvel) یک فیلم ابرقهرمانی بر پایهٔ شخصیت کاپیتان مارول از مارول کامیکس است. این فیلم به تهیه‌کنندگی مارول استودیوز ساخته و توسط استودیو سینمایی والت دیزنی توزیع می‌شود. این فیلم بیست و یکمین فیلم در دنیای سینمایی مارول است. آنا بودن و رایان فلک کارگردانی این اثر را بر عهده دارند و فیلم‌نامهٔ آن را جنوا رابرتسون-دوورت نگاشته است. بری لارسون، ساموئل ال. جکسون، جود لا و جما چان در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

معرفی فیلم کاپیتان مارول

در سال های اخیر فیلم های ابر قهرمان، موفقیت های بسیاری به دست آورده اند. در این مطلب شما را با فیلمی که ابر قهرمان آن زن است، آشنا می کنیم. اولین فیلم ابرقهرمانی زن دنیای مارول، فیلم کاپیتان مارول است که مطمئنا جزو یکی از بهترین فیلم های سینمایی سال 2019 خواهد بود که قرار است در هشتم مارس سال 2019 بر پرده نقره ای سینما نمایش داده شود.

معرفی فیلم کاپیتان مارول

جزئیات فیلم کاپیتان مارول

دو پدیده هالیوود «آنا بودن» و «رایان فلک» به صورت مشترک کارگردانی فیلم هیجان انگیز کاپیتان مارول را به عهده گرفته اند. فیلمی که داستانی کاملا اورجینال و مستقل دارد.

این دومین فیلم ابر قهرمانی است که یک کارگردان زن دارد. این فیلم به تهیه کنندگی کوین فایگی ساخته شده است و فیلم نامه نویسی این فیلم اکشن را جنوا رابرتسون- دووت، نیکول پرلمن، مگ لفاوه انجام داده اند. از جمله بازیگرانی که در فیلم کاپیتان مارول نقش آفرینی می کنند، می توان به بری لارسون، ساموئل ال. جکسون، بن مندلسون، جایمن هانسو، لی پیس، لاشانا لینچ، جما چان، الگنیس پرز سوتو، ران تمت، مکینا گریس، کلارک گرگ و جود لا اشاره کرد.

نقش اول فیلم را بری لارسون بازی می کند که با دریافت جوایز مختلفی از جمله جایزه اسکار، جایزه فیلم بریتانیا، گلدن گلوب و جایزه هیئت منتقدین توانسته است به تازگی در نقش کاپیتان مارول، ابر قهرمان جدید دنیای مارول ظاهر شود. بری لارسون با بازی در نقش یک خلبان جنگنده هوایی (کارول دنورز) در فیلم خارجی کاپیتان مارول نشان خواهد داد که توانایی نقش آفرینی خوبی در سبک های مختلف سینمایی دارد.

در این فیلم کارول دنورز (نقش اول فیلم) نیم انسان و نیم دیگر از موجودات Kree (نیمِ قدرتمند، مبارز و جنگجو) است که لباس جذابی با دو رنگ آبی و قرمز دارد. گاهی این بعد انسانی کارول دنورز بُعد قهرمانی او را به خطر می‌اندازد اما ترکیب این دو بخش، کاپیتان مارول را دارای قابلیت ‌های خارق‌العاده می‌کند.

رئیس استودیو مارول (کوین فایگی) بیان کرد:

شخصیت اصلی این فیلم مانند دیگر ابر قهرمان فیلم های مارول، قدرتمند است. همچنین بری لارسون (بازیگر نقش کارول دنورز) در یک کنفرانس بیان کرد که کارول آنقدر قوی است که توانایی جابه جا کردن سیاره ها را دارد.

البته با اکران فیلم در آینده ای نزدیک، تماشاگر توانایی‌ها و قابلیت های نهفته کارول دنورز خواهیم بود. با انتشار پوسترهای اولیه از این فیلم به نظر می رسد نقش اول فیلم، گربه ای (با نام گوس) با قدرت خارق العاده نیز دارد.

فیلم کاپیتان مارول نمایش دهنده نبرد بین دو نژاد فضایی کری ها در مقابل اسکرول ها در دهه نود میلادی است که زمین درگیر این جنگ بین سیاره ای می شود. با وجود اینکه سازندگان فیلم، اطلاعات کافی درباره آن ارائه نکرده اند اما به نظر می رسد که داستان جذاب و متفاوتی را داشته باشد و گویا کاپیتان مارول در آن نقش برقرارکننده صلح را دارد.

سردبیر فندنگو (اریک دیویس) درباره این فیلم گفت:

شاهد یک پیش فروش عالی برای بلیت فیلم کاپیتان مارول (فیلم تاریخی مارول استودیو) هستیم. این فیلم برای مارول استودیو و بری لارسون (نقش اول فیلم، قوی ترین ابرقهرمان زن) خیلی حائز اهمیت است زیرا این استودیو اولین فیلم خود با محوریت ابرقهرمان زن را ارائه خواهد کرد و بری لارسون نقش قویترین ابرقهرمان زن دنیای سینمایی مارول را ایفا کرده است.

تاریخ اکران فیلم کاپیتان مارول، ۸ مارس ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) خواهد بود.

از آنجا که پیش فروش بلیت فیلم با استقبال گسترده ای رو به رو شده است، شاید با اکران فیلم های جدید مارول، بهترین سال برای طرفداران دنیای مارول، سال ۲۰۱۹ باشد. با این اطلاعات اندک، به نظر می رسد با یک افتتاحیه بزرگ برای فیلم کاپیتان مارول روبرو باشیم.

معرفی فیلم کاپیتان مارول

بازیگران فیلم Captain Marvel 2019

  • بری لارسون در نقش کارول دنورز (کاپیتان مارول) : یک خلبان نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا که در یک حادثه، دی‌ان‌ایِ او با فضایی‌ها ترکیب می‌شود و قدرت‌هایی مانند نیروی ماورای انسانی، تولید انرژی و پرواز نصیب او می‌شود. لارسون دنورز را به عنوان یک «معتقد به راستی و عدالت» و «پلی میان زمین و فضا» توصیف کرده‌است. به گفته او، او در حال تلاش برای برطرف کردن معایب خود و گسترش خوبی‌های دنیا است.  کوین فایگی رئیس مارول استودیوز اعلام کرد که دلیل انتخاب لارسون، توانایی او در ایجاد تعادل میان قدرت‌های ابرانسانی این شخصیت و جنبه‌های انسانی او بود.
  • ساموئل ال. جکسون در نقش نیک فیوری : مأمور شیلد. فیوری در این فیلم بدون چشم‌بندش ظاهر می‌شود، چرا که وقایع فیلم در دهه ۱۹۹۰ میلادی واقع شده و او هنوز چشمش را از دست نداده‌است.
  • بن مندلسون در نقش تالوس
  • جایمن هانسو در نقش کوراث
  • لی پیس در نقش رونان
  • مکینا گریس در نقش کودکی کارول
  • کلارک گرگ در نقش فیل کولسن
  • جما چان در نقش مینروا
  • جود لا در نقش یانراگ

دانلود فیلم کاپیتان مارول 

جهت دانلود فیلم Captain Marvel 2019 به سایت هکس دانلود مراجعه کنید.