مراسم رونمایی آلبوم “نوشه” اثری از گروه نوشه به سرپرستی نیوشا بریمانی و خوانندگی احسان کرمی، نخستین شامگاه اسفند ماه جاری در گالری پارس واقع در پالادیوم برگزار شد.

در این مراسم که عوامل تهیه آلبوم، اصحاب رسانه و هنرمندان صاحب نام کشور نظیر دکتر محمد سریر، علیرضا خمسه، نگین سریر، پویا نیکپور، نیما جوان، پرهام علیزاده، محمود عزیزی، پرند زاهدی، بهنوش طباطبایی، گلاره عباسی، بهاره منصوری، لیندا کیانی، الهام پاوه نژاد، فرشید ادهمی، حسین شریفی، شاهرخ ترقی، بیتا سحرخیز، امیرمیلاد نیکزاد و… حضور داشتند، قطعاتی از آلبوم برای حاضرین پخش شد و سپس به معرفی بیشتر این اثر و توضیحاتی در این باره پرداخته شد.

نیوشا بریمانی سرپرست گروه نوشه و نوازنده کمانچه در سخنانی عنوان کرد: «خدا را شاکرم که خداوند نعمتی به من داد که سعی کنم شنونده خوبی باشم و تمام تلاشم را کرده ام که تاکنون شنونده خوبی باشم و انتقادات را با جان و دل بپذیرم. در ابتدا از مادر و پدر خودم تشکر می کنم که بسیار من را در این راه حمایت کردند. همچنین از دکتر پرهام صوفی تهیه کننده گروه نوشه تشکر می کنم که اگر ایشان نبودند، قطعا این اتفاقات رخ نمی داد.»
سپس پرهام صوفی تهیه کننده گروه نوشه توضیح داد: «وقتی مشخص شد قرار است احسان کرمی به عنوان خواننده به گروه نوشه اضافه شود، فکر کردم ممکن است این کار خوب از آب درنیاید و نارحت شدم اما زمانی که کارها را گوش کردم، متوجه شدم که نباید به این صورت فکر می کردیم و خوانندگی این آلبوم را فردی برعهده گرفته است که صدایی خوب و قوام یافته دارد.»

رونمایی آلبوم نوشه نیوشا بریمانی
در ادامه احسان کرمی خواننده گروه نوشه نیز ضمن خوشامدگویی به حضار، گفت: «یکی از بازیگران خوب خانم که قرار بود در کنسرت ۱۰ اسفندماه گروه نوشه با ما همخوانی داشته باشند، به دلیل گرفتاری های سینمایی، نتوانستند با ما همراه باشند، اما امیدوارم که در کنسرت های آینده گروه نوشه در کنار ما باشند. امیدوارم دوستانی که آلبوم را تهیه می کنند، از آن لذت ببرند ما در زمینه موسیقی پاپ ادعایی نمی توانیم داشته باشیم اما سعی کردیم یک کار آبرومند انجام بدیم. هیچ وقت فکر نمی کردم در حوزه موسیقی پاپ فعالیت کنم اما این اتفاق رخ داد و امیدواریم که مورد قبول شما عزیزان قرار بگیرد.»

پس از آن قطعه ای توسط احسان کرمی به صورت زنده برای حاضرین اجرا شد. جشن امضای آلبوم نوشه توسط عوامل تهیه آلبوم و گرفتن عکس یادگاری با مدعوین پایان بخش این مراسم بود.

شایان ذکر است آلبوم” نوشه” دارای ۸ قطعه می باشد که آهنگسازی تمامی قطعات را اشکان خشایی و تنظیم قطعات را امیر میلاد نیکزاد و پیام طونی بر عهده داشته اند.

در ادامه تصاویر این مراسم را از نگاه دوربین سارا شکوهی فرد مشاهده می کنید;