جدیدترین آلبوم کاکوبند به نام دنیای نو فردا ۱۶ بهمن ماه منتشر خواهد شد.

به گزارش واریته، بالاخره بعد از ماه‌ها انتظار آلبوم پرحاشیه سرانجام آلبوم جدید گروه «کاکوبند» به مرحله انتشار رسید و این اثر با هفت قطعه در اختیار دوستداران موسیقی قرار خواهد گرفت.

سبک خاص و تعریف متفاوت کاکوبند از موسیقی تلفیقی و مرزبندی نامحدودی که برای مخاطبانش در نظر دارد، باعث شده آثار کاکوبند برای هر شنونده با هر سلیقه و نگاهی جالب توجه باشد.

کاکوبند در آلبوم دنیای نو از «نیما صرافی مهر» به عنوان آهنگساز، تنظیم کننده، میکس و مسترینگ، «امیر علیزاده» (مشاور تنظیم،آهنگسازی، طراحی ریتم و صدا) و «پویا صرافی مهر» (ملودی ساز و مشاور در آهنگسازی و تنظیم) برای فرایند تولید «دنیای نو» بهره برده است که خوانش آوای این قطعات به عهده نیما و پویاصرافی مهر بوده است.

گفتنی ست کنسرت «کاکوبند» پس از مدت ها دوری از صحنه با شمایل جدید و اجرای قطعات آلبوم جدیدشان پنجشنبه ۹ اسفند در سالن وزارت کشور برگزار خواهد شد.

آلبوم های کاکوبند

آلبوم دعوت از کاکوبند اولین آلبوم رسمی منتشر شده از این گروه می‌باشد که سال ۱۳۹۴ منتشر شد، کاکوبند با هدف ورود به بازارهای بین‌المللی موسیقی وارد کار شده و در این میان زبان و جغرافیا اهمیت زیادی ندارد، در کارهای آن‌ها انسان بیش از هر موضوع دیگری اهمیت دارد. این گروه احساسات ملودیک شرقی با تکنیک‌ های موسیقی غرب را با محوریت موضوعات انسانی عرضه می‌کند.

شما در ادامه میتوانید آلبوم کاکوبند به نام دنیای نو را به صورت قانونی از واریته دانلود نمایید;

دانلود آلبوم دنیای نو از گروه کاکوبند

  • آلبوم جدید کاکوبند به نام دنیای نو با کیفیت عالی ۳۲۰
  • آلبوم جدید کاکوبند به نام دنیای نو با کیفیت متوسط ۱۲۸
  • آلبوم جدید کاکوبند به نام دنیای نو با همه کیفیت ها

شما در حال پیش خرید هستید، این به این معناست که شما از هم اکنون می توانید فایل را دانلود نمایید اما برای مشاهده آن نیاز به کلمه عبوری دارید که در صبح روز ۱۶ بهمن برای شما ارسال می شود.