گروه پر طرفدار موسیقی پاپ برای سریال شبکه خانگی «رقص روی شیشه» به کارگردانی مهدی گلستانه می‌خواند.

رقص روی شیشه عنوان سریالی است که برای نمایش شبکه خانگی آماده می‌شود و این روزها با حضور ماکان بند برای ساخت موسیقی تیتراژ، آخرین مراحل تولید را پشت سر می‌گذارد. این فیلم به کارگردانی مهدی گلستانه و تهیه‌کنندگی پیمان عباسی ساخته و فیلمنامه آن بر اساس طرحی از ابوالفضل کاهانی و به قلم طلا معتضدی در ۲۶ قسمت آماده نمایش شده است که از روز ۱۰ بهمن ماه سال جاری به بازار عرضه می‌شود.

پیش از این خبرهایی حاکی از پیوستن «روزبه بمانی» ترانه‌سرا و خواننده منتشر شده بود که با واگذار شدن موسیقی و تیتراژ این فیلم به ماکان بند، خبری مبنی بر حضور این خواننده در تیتراژ سریال در دسترس نیست.

همچنین گفتنی است در مذاکرات اولیه این سریال حضور فرزادفرزین به عنوان بازیگر قطعی شده بود که چندی بعد فرزین بنا بر صلاح دید شخصی از این پروژه نمایش خانگی انصراف داد.

شایان ذکر است، در این مجموعه بازیگرانی چون بهرام رادان، مهرداد صدیقیان، مهتاب کرامتی، هدی زین‌العابدین، حامد کمیلی، امیر آقایی، میترا حجار، ستاره اسکندری، بیا فرهی، سحر قریشی، همایون ارشادی، ترلان پروانه، اکبر زنجانپور، حمیدرضا پگاه، نگار فروزنده و… حضور دارند.

اطلاعات بیشتر از سریال رقص روی شیشه به زودی از این سامانه اطلاع رسانی خواهد شد.