کنسرت ۲۰ سال با رضا یزدانی در آستانه بیست سالگی حضور این خواننده در بازار موسیقی برگزار می‌شود.

این کنسرت ۲۳ آذر و طی دو سانس در سالن مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود و قرار است این برنامه شروع تور کنسرت‌های ۲۰ سال با رضا یزدانی -که در شهرهای مختلف ایران برگزار می‌شود- باشد.

«علی اوجی» تهیه‌کننده و مدیر برنامه‌های رضا یزدانی، درباره جزئیات اجرای بیست و سوم آذر گفت: «اولین آلبوم رضا یزدانی در سال ۷۷ تولید ولی یک سال بعد به بازار عرضه شد. به همین دلیل در آستانه بیستمین سالی که از انتشار اولین آلبوم رضا یزدانی به نام «شهر دل» می‌گذرد این تور متفاوت را در تهران و شهرهای مختلف ایران روی صحنه می‌بریم. در طول این مدت ده آلبوم صوتی و دو آلبوم تصویری با صدای رضا یزدانی به بازار عرضه کردیم که قرار است گلچینی از تمامی این قطعات در رپرتوار کنسرت ۲۳ آذر باشد. برخی از قطعاتی که هیچ وقت در کنسرت‌ها شنیده نشدند و کارهایی که سال‌ها پیش در رپرتوار کنسرت‌های ما بودند را به همراه آثار محبوب جدید در این برنامه اجرا می‌شوند.»

اوجی در ادامه اعلام کرد: «ارکستر رضا یزدانی در کنسرت ۲۳ آذر در کامل‌ترین ترکیب روی صحنه می‌رود. کنداکتور مفصلی هم برای این کنسرت تدارک دیده‌ایم که از جمله آنها می‌توانم به کلیپ‌ها و تصاویر جدیدی اشاره کنم که در دست تولید هستند. درباره تور شهرستان‌ها هم باید بگویم که روز ۲۹ آبان برای نخستین‌بار به دیدار مردم عزیز شهر تبریز می‌رویم. اما در تور ۲۰ سالگی رضا یزدانی قصد داریم به شهرهای مختلف ایران سفر کنیم که جزئیات آنها به زودی اعلام می‌شود.»

علی اوجی ضمن بیان این توضیحات از انتشار دو قطعه و دو موزیک‌ ویدیوی جدید با صدای رضا یزدانی تا پیش از کنسرت ۲۳ آذر هم خبر داد.

رضا یزدانی متولد ‎۲۴ مهر ۱۳۵۲ در تهران خواننده، نوازنده، آهنگساز و هنرپیشه می‌باشد، او از نوجوانی موسیقی کار می‌کند تخصص او در نواختن گیتار به‌ ویژه گیتار الکتریک است. اشعار ترانه‌های انتخابی او بطور عمده درون‌مایهٔ اجتماعی و نوستالژیک دارند او فرزند دکتر حسن یزدانی است.