رضا صادقی ترانه فیلم سینمایی «آستیگمات» به کارگردانی مجیدرضا مصطفوی را خواهد خواند.

به گزارش واریته، رضا صادقی در جدیدترین فعالیت موسیقایی خود ترانه «آستیگمات» را بر اساس فیلم مجیدرضا مصطفوی در دست تهیه دارد، موزیک ویدئوی «آستیگمات» با نهایی شدن مراحل تنظیم و ضبط، در آستانه اکران فیلم رونمایی خواهد شد.

فیلم آستیگمات دومین همکاری مصطفوی و اردلان پس از فیلم سینمایی «انارهای نارس» است. تدوین فیلم توسط بهرام دهقانی به پایان رسیده و ساخت جلوه های ویژه بصری فیلم توسط فرید ناظر فصیحی همچنان ادامه دارد.

مهتاب نصیرپور، محسن کیایی، باران کوثری، حسین پاکدل، هادی حجازی‌فر، بهنوش بختیاری، حسام محمودی، محمد شاکری و نیکی کریمی بازیگران این فیلم هستند.

در خلاصه داستان فیلم آستیگمات آمده: «مردی بعد از جدایی چند ساله از خانواده برگشته و می خواهد خانه اش را از زن و پسر و عروس و نوه اش پس بگیرد. پسرش که در زیرزمین خانه زالو پرورش میدهد و می خواهد از این راه ثروتی بهم بزند، سعی می کند زن و مرد را آشتی دهد تا در خانه بمانند اما مادرش می خواهد با مردی دیگر ازدواج کند. در این بین نوه زن هم در مدرسه برای معلمش مشکلاتی به وجود می آورد که کل زندگی اعضای خانواده را تحت تاثیر قرار می دهد. هم خانوادۀ پسر و هم خانوادۀ معلم به خاطر این موضوع بهم می ریزد…»

خانه فیلم به مدیریت سعید خانی پخش فیلم «آستیگمات» را بر عهده دارد، رضا صادقی زاده ۲۵ مرداد ۱۳۵۸ در بندرعباس خواننده موسیقی پاپ، آهنگساز و ترانه‌ سرا است.