گروه های موسیقی پاپ و سنتی پس از اتمام ایام عزاداری محرم و صفر برای نخستین کنسرت‌ های پاییزه خود آماده می‌شوند.

طی دو ماه گذشته و تعطیلی کنسرت‌های موسیقی به احترام ایام عزاداری محرم و صفر، فرصت خوبی برای استراحت اهالی موسیقی پس از کنسرت‌های پرشور تابستانی ایجاد شد تا مجددا برای اجراهای پاییزه خود در سال ۹۷ به سالن‌های کنسرت بازگردند. گفتنی است برخی از رکورد داران فروش بلیت‌های کنسرت بهنام بانی و ماکان‌بند در این مدت از صحنه اجرا دور نماندند و خارج از کشور کنسرت‌هایی را برگزار کردند.

کنسرت محسن ابراهیم زاده ۱۹ آبان در سالن میلاد نمایشگاه طی دو سانس که تمام بلیت‌ های آن فروخته شده برگزار خواهد شد. شنیده می‌شود این اجرا بار دیگر تیز در تهران تمدید می‌شود، همچنین سرپرستی گروه ارکستر این کنسرت بر عهده رضا لمعانی است.

آرش و مسیح تاریخ ۲۱ آبان را به نام خود کردند تا در سالن میلاد نمایشگاه تهران طی دو سانس با هواداران خود دیدار تازه کنند. رهبری ارکستر این کنسرت نیز بر عهده اشکان آبرون است.

همچنین امید جهان در تاریخ ۲۶ آبان در سالن میلاد نمایشگاه طی یک سانس کنسرت خود را برگزار می‌کند.

کنسرت بعدی در تاریخ‌های ۲۸ و ۲۹ آبان متعلق به امید حاجیلی است که چهار سانس اجرا در سالن میلاد نمایشگاه خواهد داشت.

علیرضا طلیسچی هم در لیست کنسرت‌های پاییز ۹۷ قرار دارد و ۷ آذر در برج میلاد طی دو سانس و به رهبری ارکستر امیر بهادر دهقان اجرا خواهد داشت.

در این بین کنسرت سیمین غانم (ویژه بانوان) یکم، دوم و هشتم آذر ماه در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ مهدی یراحی نیز پس از مدتی دوری از صحنه، یکم آذر ماه در برج میلاد تهران روی صحنه خواهد رفت.

سامان جلیلی خواننده آلبوم چه حال خوبیه نیز پس از مدتی دوری از صحنه دوم آذرماه در سالن همایش های برج میلاد تهران میزبان هواداران خود است.