پس از اجرای کنسرت «ناگفته» ناظری‌ها در کانادا، مجلس این کشور از شهرام و حافظ ناظری تقدیر کرد.

اجرای «ناگفته» یکشنبه ۲۹ مهر (۲۱ اکتبر) در سالن سه‌هزار و پانصد نفره «سونی سنتر» همراه با تقدیر مجلس کانادا برگزار شد. در متن این تقدیر آمده است: «از شما سپاسگزای می‌کنیم که استعداد اسطوره‌ای و نبوغ هنریتان را با مردم تورنتو درمیان گذاشتید و بدانید که طرفدارهای بسیار زیادی در این‌جا دارید»

استاد «شهرام ناظری» ضمن خوش‌آمد گویی به حضار از این‌که در کنسرت «ناگفته» شرکت کردند تشکر کرد و گفت: «بسیار سپاسگزاریم که با سختی خودتان را به این کنسرت رسانده‌اید.»

حافظ ناظری خالق اثر «ناگفته» نیز ضمن تشکر از همراهی مردم حرف‌هایش را این‌گونه آغاز کرد: «هدف این کنسرت این است که فرهنگ شنیداری مردم را عوض کند. ما می‌توانستیم قطعه‌های خاطره‌‌انگیز اجرا کنیم اما کار سخت را انتخاب کردیم تا بر شما و نسل جوان دوستدار موسیقی تاثیر بگذاریم و از طریق موسیقی با جهان ارتباط برقرار کنیم.»

حافظ ناظری با همراهی شهرام ناظری و گروه بین‌المللی «ناگفته» چندی پیش تمرینات خود را در کشور کانادا آغاز و اولین اجرای خود را ۱۳ اکتبر (۲۱ مهرماه) در اتاوا روی صحنه برد. همچنین ۱۴ اکتبر (۲۲ مهرماه) شهر مونترال میزبان حافظ ناظری و گروهش بود.

۲۱ اکتبر مصادف با ۲۹ مهرماه نیز اعضای این گروه به تورنتو سفر کردند و ۲۷ اکتبر (۵ آبان‌ماه) کلگری و در نهایت ۲۸ اکتبر (۶ آبان‌ماه) ونکوور میزبان فصل جدیدی از ناگفته خواهد بود، پیش از این نیز ناظری ها کنسرت آواز پارسی را به روی صحنه برده بودند.

نوشته تقدیر مجلس کانادا از شهرام و حافظ ناظری اولین بار در واریته پدیدار شد.