امیرحسین مقصودلو معروف به امیر تتلو برای اجرای کنسرت عازم کشور ترکیه شده است.

به گزارش واریته، امیرحسین مقصودلو خواننده پر حاشیه چند سال اخیر به نظر می‌آید تصمیم به مهاجرت از ایران گرفته و در اولین اقدام، کنسرتی بزرگ در کشور ترکیه تدارک دیده است. کنسرت امیر تتلو در حالی ۸ شهریور برگزار می‌شود که او طی ماه‌های اخیر بارها از صدور مجوز برای کنسرت در داخل ایران خبر داده بود.

این کنسرت ۸ شهریور در سالن بزرگ Küçükçiftlik Park با ظرفیت حدود ۲۰ هزار نفری برگزار خواهد شد، سالنی که پیش از این مطرح‌ترین خواننده‌های جهان در به اجرای برنامه پرداخته‌اند. پیش بینی می‌شود با توجه به شرایط فعلی، تتلو راه بازگشت به ایران را برای خود بسته و می‌خواهد ادامه فعالیت هنری‌اش را در جایی غیر از ایران پیگیری کند. شنیده‌ها حاکی از آن است که او پس از کنسرت استانبول، تور اروپا و سپس امریکای خود را آغاز می‌کند، اتفاقی که قطعاً به رویای شیرین اجرا در ایران پایان می‌دهد.

مقصودلو در رابطه با تبلیغات خود در شبکه های ماهواره ای گفت: تبلیغات ماهواره اى حال نمیکنم برم !! کنسرت ما رو هیچ شبکه اى تبلیغ نمیشه چون مفت برن !! هر کدوم بالاى ده هزار دلار پول خواستن واسه تبلیغ در صورتى که وقتى ویدئوهاى منو پخش میکردن پول نمیدادن !! معرفت درّ گرانیست به هر کس ندهند !! کنسرتو دوست داشتین پُر کنید !! نخواستین نکنین !! من واسه دوستامو فامیلم برنامه اجرا میکنم !! پر کردن یا نکردنش آبروى شماست نه منى که دوئیدم و ساختم و دیدم و انتخاب کردمو همه کارامو کردم…

نوشته کنسرت امیر تتلو در ترکیه اولین بار در واریته پدیدار شد.