بالاخره بعد از ماه‌ها انتظار آلبوم پرحاشیه ابراهیم با صدای محسن چاوشی منتشر شد،آلبوم ابراهیم به گفته خود محسن چاوشی بهترین آلبوم اوست، چرا که برای هر تراک آن حدود ۳ ماه وقت گذاشته شده است.

«بِبُر به نام خداوندت، تو در مسافت بارانی، در آستانه پیری، همراه خاک اره، لطفا به بند اول سبابه‌ات بگو،‌ای ماه مهر، ما بزرگیم و نادانیم، جهان فاسد مردم را»، هشت قطعه آلبوم ابراهیم را تشکیل می‌دهند که همگی از سروده‌های حسین صفا هستند.

موسیقی این آلبوم تماماً به عهده خود چاوشی بوده و شهاب اکبری و فرشاد حسامی در بخش تنظیم اثر، با چاوشی همکاری کرده‌اند و میثم مروستی و عادل روحنواز نیز نوازندگان آلبوم هستند.

چاوشی در شناسنامه آلبومش از هنرمندانی چون پرویز پرستویی، حمید فرخ‌نژاد، حسن فتحی، رضا رشیدپور، امیر جعفری، علی ضیا و… که در روز‌های پرخبر و حواشی این آلبوم از او و آثارش حمایت کردند نیز تشکر و تقدیر نموده است.

هادی حسینی تهیه کننده آلبوم «ابراهیم» است و مهدی معزی، ابوالفضل افشاری و محسن عسگری نیز به ترتیب مدیر اجرایی، مدیر هماهنگی و گرافیت اثر جدید چاوشی هستند.

آلبوم های محسن چاوشی

محسن چاوشی پیش از این آلبوم‌های یه شاخه نیلوفر، ژاکت، حریص، پرچم سفید، من خود آن سیزده‌ام، پاروی بی‌قایق و امیر بی‌گزند را به صورت مستقل منتشر کرده است و در آلبوم‌های گروهی چون: خاص، من و ما، دلصدا، هشت و سلام آقا نیز حضور داشته است.

خواندن تیتراژ فیلم سینمایی سنتوری و اجرای چند قطعه پرطرفدار برای سریال «شهرزاد» از دیگر آثار محسن چاوشی در همه سال‌های فعالیت‌اش در حوزه موسیقی است.

فرمت FLAC چیست

فرمت FLAC یا کدک صوتی بیاتلاف آزاد، کدکی است که در الگوریتم فشرده سازی آن هیچ دیتایی از دست نخواهد رفت و قابل تبدیل به اطلاعات صوتی قبل از فشرده‌ سازی می‌باشد. به زبان ساده‌تر با خرید این نسخه می‌توانید کار را با کیفیت اورجینال و واقعی آن گوش دهید.
تذکر: اگرچه در حال حاضر اکثر پلیرها و نرم افزارها قابلیت پخش این کدک را دارند، اما قبل از خرید نسبت به این موضوع اطمینان حاصل فرمایید بطور مثال پلیرهای رایگان سیستم عامل iOS این فرمت را پخش نمی‌کنند

شما در ادامه میتوانید آلبوم ابراهیم را به صورت قانونی از واریته دانلود نمایید;

دانلود آلبوم ابراهیم از محسن چاوشی

  • دانلود آلبوم ابراهیم از بیپ تونز
  • دانلود آلبوم ابراهیم با کیفیت FLAC
  • دانلود آلبوم ابراهیم با کیفیت ۳۲۰Kbps
  • دانلود آلبوم ابراهیم از بیپ تونز

نوشته آلبوم ابراهیم از محسن چاوشی اولین بار در واریته پدیدار شد.