به گفته راس یانگ، تحلیلگر صنعت نمایشگر با دقت زیاد، مدل های آیفون 16 پرو و ​​آیفون 16 پرو مکس که در سال 2024 عرضه می شوند، به ترتیب دارای اندازه های نمایشگر 6.3 و 6.9 اینچی خواهند بود.

یانگ به MacRumors اطلاع داد که اندازه صفحه نمایش 6.3 و 6.9 اینچی به سمت بالا جمع شده است. در پاسخ به خبر ما، یانگ گفت که اندازه های واقعی را تا دو رقم اعشار در طی سخنرانی خود در کنفرانس نمایش هفته در لس آنجلس در تاریخ 23 می نشان خواهد داد. یانگ اشاره نکرد که آیا آیفون 16 و آیفون 16 پلاس استاندارد نیز خواهند داشت یا خیر. نمایشگرهای بزرگتر

اندازه صفحه نمایش جدید بزرگترین اندازه برای آیفون خواهد بود، زیرا دستگاه همچنان بزرگتر می شود. برای مقایسه، آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس به ترتیب به نمایشگرهای 6.1 و 6.7 اینچی مجهز هستند و انتظار نمی رود این اندازه ها با مدل های آیفون 15 پرو که اواخر امسال عرضه می شوند، تغییر کنند.

یانگ سابقه خوبی در زمینه اطلاعات مربوط به نمایشگر در مورد محصولات آینده اپل دارد. در گذشته، او دقیقاً فاش کرد که ProMotion برای آیفون 13 پرو و ​​مک‌بوک پرو 14 و 16 اینچی عرضه می‌شود، آی‌پد مینی نسل ششم به نمایشگر بزرگ‌تر 8.3 اینچی مجهز می‌شود و بسیاری جزئیات دیگر.