به گفته شرکت تحقیقاتی Omdia، اپل تقریباً تمام مدل‌های آی‌پد، مک‌بوک و صفحه‌نمایش خارجی خود را تا سال 2027 به نمایشگرهای OLED تغییر خواهد داد.

آخرین پیش بینی های Omdia برای صفحه نمایش OLED IT، که توسط OLEDInfo مشاهده شده است، ادعا می کند که محموله های OLED در سراسر جهان به سرعت از حدود 9.7 میلیون دستگاه در سال 2022 به بیش از 70 میلیون دستگاه در سال 2028 افزایش خواهد یافت. بیشتر این رشد توسط لپ تاپ ها انجام خواهد شد، اما تعداد تبلت های OLED افزایش خواهد یافت. نیز در این دوره به شدت افزایش می یابد.

گفته می شود که عامل اصلی این افزایش مورد انتظار، استفاده گسترده اپل از نمایشگرهای OLED در سراسر دستگاه های خود است. مطابق با شایعات دیگر، Omdia معتقد است که اپل از سال آینده با مدل‌های جدید iPad Pro و به دنبال آن یک MacBook Pro OLED در سال 2026 استفاده از پنل‌های OLED را برای iPad آغاز خواهد کرد. دستگاه ها تا سال 2026

در سال 2027، اپل ظاهرا استفاده از پنل‌های QD-OLED یا WOLED را برای نمایشگرهای 32 و 42 اینچی، احتمالاً برای مدل‌های آی‌مک یا نمایشگر خارجی آینده، آغاز خواهد کرد. Pro Display XDR تنها محصول موجود اپل با صفحه نمایش 32 اینچی است و در حال حاضر هیچ دستگاه 42 اینچی وجود ندارد.