هنوز نزدیک به شش ماه با رونمایی رسمی از سری آیفون 15 فاصله داریم، اما به نظر می رسد هر روز بیشتر در مورد انتظارات از مدل های نسل بعدی یاد می گیریم. قابل ذکر است، این هفته شفاف‌ترین نگاهمان را به تغییراتی که به نظر می‌رسد برای سخت‌افزار کنترل صدا و بی‌صدا است، ارائه داد.

iOS 16.4 و نسخه‌های مرتبط با آن نیز با برخی از ویژگی‌های جدید و نکاتی از هدفون‌های به‌روزرسانی‌شده از اپل و Beats در گوشه و کنار هستند. در همین حال، ما همچنان در مورد برنامه های اپل برای گسترش سبد محصولات صوتی خانگی خود می شنویم، بنابراین حتماً برای اطلاعات بیشتر در مورد این داستان ها و موارد دیگر، ادامه مطلب را بخوانید!

نشت آیفون 15 پرو تنها دکمه صدا و دکمه بی صدا را نشان می دهد

مدتی است که می شنویم که آیفون 15 پرو و ​​پرو مکس به دکمه های حالت جامد مجهز خواهند شد که حرکت فیزیکی ندارند. در عوض، دکمه‌ها پس از فشار دادن، بازخورد لمسی را از Taptic Engines ارائه می‌کنند، مشابه دکمه Home معرفی شده با آیفون 7 و پد لمسی Force Touch در مک‌بوک‌های مدرن.

اکنون، یک تصویر CAD فاش شده نشان می‌دهد که مدل‌های آیفون 15 پرو ظاهرا دارای یک دکمه بلند و تکی برای افزایش یا کاهش صدا بر اساس مکانی است که فشار داده می‌شود. تصویر همچنین نشان می دهد که یک دکمه کوچک جایگزین سوئیچ قطع صدا می شود که در هر مدل آیفون 2007 برای روشن و خاموش کردن زنگ وجود دارد.

AirPods Pro با جعبه شارژ USB-C در اواخر امسال عرضه می شود

در نسخه iOS 16.4 Release Candidate که این هفته در دسترس توسعه دهندگان و آزمایش کنندگان بتا عمومی قرار گرفت، ارجاعات پنهانی به آنچه که به نظر می رسد ایرپادهای نسل بعدی و کیس شارژ جدید باشد، وجود دارد.

به گفته تحلیلگر Ming-Chi Kuo، اینها احتمالا AirPods Pro 2 با جعبه شارژ USB-C هستند تا درگاه لایتنینگ فعلی. طبق گزارش‌ها، اپل همچنین قصد ندارد نسخه‌های USB-C AirPods 2 یا 3 را منتشر کند، نشان می‌دهد که انتقال آنها به USB-C باید منتظر بمانند تا ارتقاء قابل توجه ایرپاد 4 آماده شود.

iOS 16.4 همچنین به هدفون‌های منتشر نشده Beats Studio Buds+ اشاره می‌کند که می‌تواند نسخه جدید و بهبود یافته استودیو Buds معمولی باشد.

iOS 16.4 قابلیت ایزوله کردن صدا را برای تماس‌های تلفن همراه اضافه می‌کند

یکی دیگر از ویژگی‌های جدید iOS 16.4، ایزوله‌سازی صدا برای تماس‌های تلفن همراه است. اپل می گوید این گزینه صدای محیط اطراف شما را مسدود می کند تا صدای شما در تماس واضح تر به نظر برسد.

عایق صوتی قبلاً برای تماس‌های Wi-Fi در برنامه‌هایی مانند FaceTime و WhatsApp در دستگاه‌های دارای iOS 15 یا macOS Monterey یا جدیدتر در دسترس بود و اکنون این ویژگی برای تماس‌های تلفنی معمولی از طریق شبکه تلفن همراه در دسترس است.

هوم پاد با صفحه نمایش زودتر تا سال آینده به تعویق افتاد

شایعه شده است که اپل در حال توسعه یک مدل هوم پاد جدید با صفحه نمایش داخلی برای رقابت با شرکت هایی مانند Nest Hub گوگل و آمازون Echo Show است، اما طبق گزارش ها، این شرکت به دلیل اقدامات کاهش هزینه، این پروژه را تا سال آینده متوقف کرده است.

اپل پس از توقف تولید اسپیکر هوشمند در سال 2021، هوم پاد با اندازه کامل را در اوایل سال جاری مجدداً راه اندازی کرد و همچنان به فروش هوم پاد مینی به عنوان یک گزینه کوچکتر ادامه می دهد.

خلاصه شایعه آیفون 15 پرو: 10 ویژگی و تغییر جدید

در حالی که هنوز حدود شش ماه از عرضه سری آیفون 15 باقی مانده است، شایعات زیادی در مورد خط تولید معمولی و مدل‌های آن منتشر شده است.

بسیاری از ویژگی ها و تغییرات جدید به ویژه برای مدل های آیفون 15 پرو شایعه شده است. این هفته، 10 ویژگی جدید و تغییر شایعه شده برای مدل‌های Pro را مرور کردیم که انتظار نمی‌رود در مدل‌های استاندارد آیفون 15 و آیفون 15 پلاس در دسترس باشند.

خبرنامه MacRumors

هر هفته، ما یک خبرنامه ایمیلی مانند این منتشر می‌کنیم که برترین داستان‌های اپل را برجسته می‌کند، و آن را راهی عالی برای دریافت خلاصه‌ای از هفته با توجه به تمام موضوعات اصلی که پوشش داده‌ایم و پیوند داستان‌های مرتبط با هم برای یک داستان بزرگ می‌سازد. نمای تصویر

بنابراین اگر می‌خواهید داستان‌های برتر مانند خلاصه بالا را هر هفته به صندوق ورودی ایمیل خود تحویل دهید، در خبرنامه ما مشترک شوید!