در کنار آیفون، اپل واچ یکی از محصولاتی است که اپل به صورت سالانه آن را به روز می کند و یکی از دستگاه هایی است که می توان روی پاییز امسال روی آن حساب کرد.

شایعات در مورد مدل‌های جدید اپل واچ اغلب تحت الشعاع شایعات آیفون قرار می‌گیرند، اما ما اطلاعاتی را از اینجا و آنجا دریافت می‌کنیم. این راهنما همه چیزهایی را که درباره اپل واچ سری 9 می دانیم جمع آوری می کند.
یک به روز رسانی تکراری

اپل در سال 2022 منابع توسعه خود را بر Apple Watch Ultra متمرکز کرد و ما شاهد ویژگی‌های جدیدی برای سری 8 استاندارد نبودیم. امسال نیز انتظار همین وضعیت کلی را داریم – اپل در حال کار بر روی فناوری اپل واچ آینده است. مدل با اندازه بزرگتر و شایعات حاکی از آن است که در حال حاضر شاهد به روزرسانی های کوچکتری برای سری 9 با چند ویژگی جدید خواهیم بود.
بهبودهای پردازنده

تراشه S8 در اپل واچ سری 8 همان تراشه S7 در اپل واچ سری 7 است که عملکردی مشابه S6 در اپل واچ سری 6 ارائه می دهد.

چند سالی است که هیچ پیشرفت قابل توجهی در پردازنده اپل واچ صورت نگرفته است، بنابراین می‌توانیم شاهد یک چیپ به‌روزرسانی شده S9 با برخی بهبودهای عملکردی جزئی باشیم.
بلوتوث

اپل بلوتوث 5.3 را به اپل واچ اولترا اضافه کرد و در سال 2023 شاهد گسترش آن به سری 9 بودیم. اپل به آهستگی مجموعه محصولات خود را با آخرین استاندارد بلوتوث به روز می کند.
عمر باتری

هر به‌روزرسانی برای پردازنده به طور بالقوه می‌تواند منجر به بهبودهای کوچک در طول عمر باتری شود، اگرچه ما روی به‌روزرسانی‌های اصلی حساب نمی‌کنیم. اپل همچنین می‌تواند از این افزایش کارایی برای عملکردهای همیشه در صفحه نمایش یا سایر تغییرات ویژگی استفاده کند.
ویژگی های دیگر

به استثنای یک تراشه جدید، انتظار می‌رود سری 9 همان مجموعه ویژگی‌های سری 8 را با جزئیات کامل در مورد قابلیت‌های سری 8 در مجموعه اپل واچ ما ارائه دهد.
اپل واچ اولترا جدید؟

Apple Watch Ultra محصول جدیدی در خط تولید اپل واچ از سال 2022 است، بنابراین ما هنوز نمی دانیم که آیا قرار است به صورت سالانه به روز شود یا خیر.

ما شایعاتی مبنی بر نسخه 2023 اپل واچ اولترا نشنیده ایم، اما جزئیاتی در مورد مدل 2024 وجود دارد، بنابراین اپل ممکن است تا سال 2024 صبر کند تا دستگاه را به روز کند.
اپل واچ جدید SE؟

اپل از لحاظ تاریخی اپل واچ SE را هر سال به روز نکرده است و هیچ صحبتی در مورد اینکه آیا در سال 2023 به روز خواهد شد یا خیر وجود ندارد. SE در سال 2022 به روز شد، بنابراین بعید است.

ویژگی های آینده

هنوز چیزهای زیادی برای انتظار با اپل واچ سری 9 نداریم، اما برخی از فناوری‌های آینده وجود دارد که اپل به اپل واچ اضافه می‌کند که در آینده به‌روزرسانی‌های هیجان‌انگیزتری را به همراه خواهد داشت.

صفحه نمایش MicroLED – به محض سال 2024، شایعه شده است که اپل از فناوری microLED برای اپل واچ استفاده می کند، با استفاده از نمایشگرهای سفارشی که در داخل خود طراحی می کند، مشابه نحوه طراحی تراشه های این شرکت. صفحه نمایش میکرو ال ای دی برای یک اپل واچ رده بالا، احتمالاً اپل واچ اولترا استفاده خواهد شد. فناوری MicroLED رنگ‌های روشن‌تر و زنده‌تر به همراه زوایای دید بهبود یافته را به ارمغان می‌آورد.
نمایشگر بزرگ‌تر برای اپل واچ اولترا – اپل در حال کار بر روی نسخه جدیدی از اپل واچ اولترا با نمایشگر بزرگ‌تر 2.1 اینچی است، به‌روزرسانی‌ای که می‌تواند در کنار انتقال به microLED ارائه شود.
مانیتورینگ غیرتهاجمی قند خون – اپل سال‌هاست روی یک عملکرد غیرتهاجمی نظارت بر قند خون اپل واچ کار می‌کند و به اندازه‌ای پیشرفت کرده است که این مفهوم اکنون در نقطه‌ای است که کاربردی، قابل دوام و آماده برای استفاده در آن است. اپل واچ آینده با کمی اصلاح. پایش غیرتهاجمی قند خون هنوز سال ها باقی مانده است، اما زمانی که معرفی شد، یکی از بزرگترین به روز رسانی های اپل واچ را رقم خواهد زد.

تاریخ عرضه

اپل اپل واچ را به صورت سالانه در کنار مدل‌های جدید آیفون به‌روزرسانی می‌کند، بنابراین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که در سپتامبر امسال اعلامیه اپل واچ را ببینیم و پس از آن یک یا دو هفته بعد عرضه شود.