مدل‌های آیفون 14، آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس پس از آغاز پیش‌سفارش‌ها در روز جمعه، 9 سپتامبر، شروع به ورود به مشتریان در سراسر جهان می‌کنند. صبر کنید، اکنون اکثر پیکربندی‌ها برای تحویل در ماه اکتبر تخمین زده می‌شوند، اما خبر خوب این است که تحویل همان روز یا روز بعد اکنون گزینه‌ای در مکان‌های منتخب فروشگاه اپل در سراسر جهان است.

به عنوان مثال، فروشگاه آنلاین اپل در ایالات متحده، انواع پیکربندی‌های آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس را برای دریافت از امروز تا یکشنبه نشان می‌دهد، اما در دسترس بودن بسته به ایالت متفاوت است. برخی از مدل ها به طور مشابه برای پیکاپ اپل استور امروز یا فردا در کشورهایی مانند کانادا و بریتانیا در دسترس هستند.

برای سفارش محصول با پیکاپ اپل استور، محصول را به کیف خود در Apple.com یا در برنامه اپل استور اضافه کنید، به تسویه حساب ادامه دهید، گزینه “من آن را برمی دارم” را انتخاب کنید، کد پستی یا کد پستی خود را وارد کنید، انتخاب کنید. یک مکان در دسترس Apple Store، یک تاریخ تحویل را انتخاب کنید و یک پنجره 15 دقیقه‌ای ورود را انتخاب کنید. پرداخت به صورت آنلاین انجام می شود و ممکن است هنگام تحویل گرفتن کارت شناسایی عکس دار معتبر صادر شده توسط دولت و شماره سفارش مورد نیاز باشد.

مدل‌های آیفون 14 پرو نیز ممکن است برای مشتریان حاضر در فروشگاه‌های اپل با موجودی کافی در دسترس باشند، اما مسافت پیموده شده شما ممکن است متفاوت باشد. مشتریان متحرک ممکن است پس از ورود به فروشگاه در یک صف جداگانه با اولویت کمتر قرار بگیرند.