در ادامه با بیوگرافی کامل حسین شیرزادیان خواننده به همراه عکس های خانوادگی و شخصی حسین شیرزادیان با شما خواهیم بود.

تولد و اصالت خانوادگی

حسین شیرزادیان متولد 10 دی 1375 در تهران، خواننده است. او با 180 سانتی متر قد و 75 کیلوگرم وزن، عاشق موتورسواری می باشد. حسین شیرزادیان در یک خانوادم کم جمعیت در بیمارستان تهرانپارس بعنوان تک فرزند یک خانواده با اصالت تهرانی به دنیا آمده است. پدرش کارمند و مادرش خانه دار بوده و در حال حاضر ساکن غرب تهران محله پونک است.

شروع با مداحی تا حرفه ای شدن

از سال 1388 که 13 ساله بود با مداحی در هیئات، خواندن را شروع کرد و آرزو داشت یک روزی بعنوان خواننده امکان برگزاری کنسرت را پیدا کند. در نهایت از سال 1398 که 23 ساله بود تصمیم گرفت رویای خود را تبدیل به واقعیت کند به همین دلیل شروع به یادگیری سازهای «گیتار» و «پیانو» کرد. در ادامه با انتخاب پیانو بعنوان ساز تخصصی خود، زیر نظر اساتید موسیقی، آواز و صداسازی از جمله استاد «صیدالی» و استاد «پذیرش» دوره های حرفه ای را گذراند.

اولین تجربه کاری

حسین شیرزادیان در سال 1400 بعد از مدت ها تمرین، اولین قطعه خود بنام «وابسته» را با تنظیم احسان احمدی و ترانه، ملودی نوید بهبودی منتشر کرد.

پاپ خوان حرفه ای

حسین در موسیقی پاپ فعالیت دارد و از دسته خوانندگانی هست که توانایی اجرا در بیشتر گام های موسیقی را دارد. همچنین به موسیقی سنتی و تلفیقی علاقه زیادی دارید اما میگوید در سبک خودش اجرای بهتر و مورد پسندتری را دارید. او روزانه ساعات زیادی را در حال تمرین صدا سازی و اواز میباشد و اقلب در حال گوش دادن به موسیقی های خوانندگان محبوبش است.

ورزش

مدتی در رشته های رزمی ای کی دو و کنگ فو فعالیت داشت و حالا بیشتر در حال ورزش بدنسازی و پرورش اندام میباشد.

اهل سفر نیست

با اینکه زیاد اهل سفر نیست، اما شهر های جنوبی مثل کیش و بوشهر را دوست دارد و مدت کوتاهی هم در شهر بوشهر ساکن بوده است.

عاشق پرسپولیس

کنار موسیقی، فوتبال را هم پیگیر است، رئال مادرید باشگاه مورد علاقه خارجی اش می باشد و در ایران دو آتیشه پرسپولیسی است و کریستین رونالدو را دوست دارد.

از حیوانات تا موتور

علاقه زیادی به نگهداری حیوانات خانگی، مخصوصا سگ دارد و عاشق موتور سواری، بخصوص موتورهای سنگین می باشد.