فیلم سینمایی «هِناس» با جذب ۲۷ هزار و ۵۱۴ تماشاگر در هفته اخیر و در ادامه طرح شناوری بلیت سینماها، عنوان سومین فیلم پرمخاطب ۷ روز گذشته را به نام خود کرد.

به نقل از مشاوررسانه‌ای پروژه، فیلم سینمایی «هناس» به کارگردانی حسین دارابی و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه که از ۱۸ خرداد اکران خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز کرده است در هفته سوم اکران و پس از اجرای طرح شناوری بلیت توانست بعد از دو فیلم «انفرادی» و «علف زار» و با جذب ۲۷,۵۱۴ تماشاگر در هفته اخیر، رشد ویژه‌ای در تعداد مخاطبان داشته باشد و عنوان سومین فیلم پرمخاطب هفته را به‌دست آورد.

«هناس» که با برداشتی آزاد به روایت زندگی شهید داریوش رضایی‌نژاد از شهدای ترور هسته‌ای می‌پردازد با جذب ۷۰ هزار تماشاگر در سینماها و ۸۵۰۰ هزار تماشاگر در اکران‌های سیار، از مرز فروش ۲ میلیارد تومان عبور کرد.

طرح شناوری بلیت سینماهای حوزه هنری که حدود ۲ هفته پیش به صورت آزمایشی با فیلم سینمایی «هِناس» آغاز به کار کرد، در مدت کوتاهی موجب رشد ۸۵ درصدی مخاطبان این فیلم شد و در همین راستا فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» هم به این طرح نوین پیوست.

در این طرح، قیمت بلیت فیلم‌ها براساس چهار فاکتور هفته و روز نمایش فیلم، نوع فیلم، کیفیت سالن و ساعت تماشای فیلم ارزش‌گذاری می‌شوند و مخاطبان می‌توانند با تنوع قیمتی مختلف و ارزان‌تری به سینما بروند.

اکران «هناس» با بازی مریلا زارعی در نقش همسر شهید رضایی‌نژاد و بهروز شعیبی در نقش شهید داریوش رضایی‌نژاد هم اکنون در سینماهای سراسر کشور ادامه دارد.